Weer opgelicht door een webwinkel

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whackerjack
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 14:29
www.lunac.net De prijzen lijken te mooi om waar te zijn, en dat zijn ze ook. Als je eenmaal hebt betaald zie je niets voor je geld terug. De eigenaar is de bekende oplichter CG Napjus. Op www.internetoplichting.nl staan al vele topics over deze figuur.
Nu ben ik dus mijn geld kwijt, heeft iemand een idee hoe ik deze persoon kan traceren en de site het beste kan stoppen?

It takes 2 2 make 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

whackerjack schreef op 07 augustus 2004 @ 18:50:
www.lunac.net De prijzen lijken te mooi om waar te zijn, en dat zijn ze ook. Als je eenmaal hebt betaald zie je niets voor je geld terug. De eigenaar is de bekende oplichter CG Napjus. Op www.internetoplichting.nl staan al vele topics over deze figuur.
Nu ben ik dus mijn geld kwijt, heeft iemand een idee hoe ik deze persoon kan traceren en de site het beste kan stoppen?
buiten het feit dat dit topic niet in Buyers Zone hoort, denk ik dat je gewoon naar de politie moet stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McCormick
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Das klote joh, maar, ik denk niet dat je er erg veel aan kunt doen, behalve misschien provider in kennis stellen dat er illegale activiteiten op die site plaatsvinden of sow?

Ut lijkt iig een Britse site dus dat maakt eea ook alweer een stuk lastiger denk ik, aangifte wordt iig al moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick The Heazk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09-2024

Nick The Heazk

Zie jij er wat in?

Lunac PowerParts
PO Box 776
Bradford BD99 4WY
United Kingdom

Costumer Fax: (+44) (0) 870 7623873
Order Fax : (+44) (0) 870 7623873
Technical Service Fax: (+44) (0) 8704 871821

Tecnical Department
Rma@lunac.net

Service Department
Services@lunac.net

Payment Department
Payments@lunac.net

Ik zou dat adres eens laten valideren, en op een of andere manier moet je kunnen bewijzen dat desbetreffende persoon jou bepaalde zaken tegen betaling heeft aangeboden. Die je dan na betaling nooit hebt gezien. In dat geval noemen ze dat oplichting zeker. Je kan ook proberen met de andere mensen die door deze winkel zijn opgelicht contact te zoeken, want samen sta je sterk.

Performance is a residue of good design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-10 17:08
edit:
had toch beter moeten lezen, excuses

[ Voor 108% gewijzigd door m33p op 07-08-2004 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whackerjack
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 14:29
De politie doet weinig bij dit soort zaken, daarom zijn er ook zo veel oplichters.
Bij welke provider moet ik dit nu melden?
Op www.internetmisbruik staan nog meer van zijn site's. Ook een oud adres. Momenteel verblijft hij waarschijnlijk in spanje.
http://members.msn.com/de...SY2bxj4dW!VUOB5SsOLYR4FvA

[ Voor 53% gewijzigd door whackerjack op 07-08-2004 19:12 ]

It takes 2 2 make 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McCormick
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Het IP block is iig van een canadese provider lijkt (http://ws.arin.net/cgi-bi...put=!%20NET-209-5-159-0-1) en het domain lijkt via Tucows reregd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dit hoort niet thuis in Buyers Zone, aangezien dit forum bedoeld is voor vragen en opmerkingen over het gedeelte van de Buyers Zone op de FP waar wij zelf invloed op hebben. Oplichters zijn dat niet en daarom verwijs ik je door naar de politie :) . Als de politie informatie van ons wil, kunnen zin schriftelijk contact opnemen met het Tweakers.net-kantoor in Amersfoort.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.