Minimaal voor online games

Pagina: 1
Acties:

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:51
Ik heb een huis gekocht met mn vriendin en moet besparen.

Dus ook op internet :(

Ik heb nu Hcc ADSL basis, is Hcc adsl Lite (1120/352 kbit/s) goed genoeg voor online games?

Ik speel Battlefield (met verschillende mods) CoD, DTM2, en ook Doom3 (misschien)

Wie kan me helpen.

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Verwijderd

Vragen horen nog steeds in Spielerij - Problemen & Vragen, dat zou je toch onderhand wel moeten weten.

Verwijderd

ja hoor. goed genoeg :)
Alleen niet als je zelf een gameserver wilt hosten, maar voor gewoon online gamen is het ruim voldoende.

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:40

r0b

Ja dat is opzich meer dan genoeg. :)
Als je het even ruim neemt dan moet je minimaal 15kB/s upload hebben om als client mee te doen aan alle online games op dit moment. (zeer ruim genomen, er zit natuurlijk een wereld van verschil tussen UT classic en NFS:U).
Verder blijft je ping in principe gelijk bij zo'n verandering, dus dat moet ook geen probleem opleveren.

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:51
r0b schreef op 07 augustus 2004 @ 18:05:(zeer ruim genomen, er zit natuurlijk een wereld van verschil tussen UT classic en NFS:U).
Snap ik maar het gaat me ook een beetje over de "toekomst" laten we zeggen HL2 (counterstrike) etc etc

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 14:49

Nik

Tuurlijk, en in de meeste gevallen kun je upgraden, je neemt dan gewoon een duurder abo, in de toekomst :)
Pagina: 1