Toon posts:

autoradio + dvd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eigenlijk een heel simpel vraagje,.. iets dat ik niet tegen ben gekomen in de search.

Is er een autoradio (dus echt met FM/AM tuner) .. waar je ipv een cd-speler ingebouwd hebt, een DVD SPELER in hebt zitten.
Eigenlijk heel gemakkelijke gedachte.. ik heb namelijk maar 1 slot in mijn auto zitten en ik vroeg me af of er zoiets was.

Dan zou ik namelijk een TFT-ding kunnen kopen en dat op m'n dashboard schroeven en mijn huidige mp3-autoradio kunnen wisselen met die dvd speler.. Zo'n dvd-speler dan ook mp3 etc spelen, dus dat moet niet het probleem zijn :)

Heeft iemand ervaring met dit soort apparaatjes of zijn ze er helemaal niet?

MVG

SnoRt

• badkuip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:00
De radios van Pioneer hebben dit. Zie de webstite http://www.pioneerelectro.../two/0,,2076_3155,00.html

Was makkelijk te vinden

• SCraane
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-02-2025
Nouja, of die er zijn.... Zucht. Iedre halfords heeft die dingen tegenwoordig. Vaak zijn dat navigatie kits. Die 1u (autoradio unit maat) hoog zijn en een tft scherm hebben wat er uit komt.

Verwijderd

SCraane schreef op 09 augustus 2004 @ 12:34:
Nouja, of die er zijn.... Zucht. Iedre halfords heeft die dingen tegenwoordig. Vaak zijn dat navigatie kits. Die 1u (autoradio unit maat) hoog zijn en een tft scherm hebben wat er uit komt.
1 din is autoformaat, 1u zijn volgens mij server(kast) maten :+ :*)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-02 14:05
Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 12:56:
[...]

1 din is autoformaat, 1u zijn volgens mij server(kast) maten :+ :*)
ach, t zijn iig universele maten en daar ging t om ;)

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-02 19:40

Rum

ja hoor, die zijn er en het kost nauwelijks iets! Kijk hier maar eens: Skytronic pakket 1. Dat kost 269 euro. Zonder scherm kost de speler 149 euro.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:18

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

kijk eens rond op showyoursound.nl , daar vind je genoeg info.
En ja, het is er dus.

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Tot op heden ben ik er nog niet helemaal zeker van, maar ik dacht dat al deze apparaten alleen DVD-Video en MP3-CD afspeelde en dus geen DVD-MP3

Kan iemand dit bevestigen of voorbeelden noemen die wel DVD-MP3 afspelen?

Verwijderd

Topicstarter
nou een DVD speler doet sowieso MP3 ..
alleen wat het mooie zou zijn om ook nog een FM/AM-tuner erin te hebben.. en mogelijk een TV-tuner..

en dan een ding zonder schermpje.. gewoon zo'n 1 din.. zodat je een los TFT-ding kunt aansluiten..
kheb er al enkele gevonden, kzal snel enkele links posten
Pagina: 1