Ik heb een athlon 500 met amd 750 chipset en ik denk ik stop me voodoo2 erin als ik hem instaler flipt windows helemaal. nu hoorde ik van iemand dat dit een combinatie is wat altijd problemen geeft is dat zo en wat kan ik eraan doen?
Verwijderd
hmmm Voodoo 2, athlon 500... wat klopt hier niet helemaal? het feit dat de een 2 jaar nieuwer is dan de ander? Gewoon wegflikkeren die voodoo en voor weinig een nieuw bordje kopen (MX of zo).
sorry hoor wat nutteloos is dit mag ik ff zelf bepalen wat ik doe. en ik heb er veel plezier van.
en niet iedereen heeft bergen met geld en ik game toch niet zo heel veel
en niet iedereen heeft bergen met geld en ik game toch niet zo heel veel
Precies, helemaal gelijk...
Ik heb hier nog een Internet/Word-pc'tje staan. (Celly 500@563) en daar zit een voodoo rush in!
Kun je nagaan.
Ik game er toch vrijwel nooit mee...
Ik heb hier nog een Internet/Word-pc'tje staan. (Celly 500@563) en daar zit een voodoo rush in!
Kun je nagaan.
Ik game er toch vrijwel nooit mee...
Vroeger gamede ik er wel mee, maar toen er een nieuwe computer kwam, waar een tnt2 in zat, deed ik dat natuurlijk niet meer met een voodoo-kaart...
Spectral
rot ff op of help me
weinig gamen en niet gamen is een heel groot verschil. en het is een mooie kaart naast me matrox g400
rot ff op of help me
weinig gamen en niet gamen is een heel groot verschil. en het is een mooie kaart naast me matrox g400
Ik heb trouwens helemaal nix gehoord van probs met Voodoo 2 en AMD 750 chipset, maar zou best kunnen...
er zijn volgens mij helemaal geen probsels met amd 750 en v2 nee... tot zover ik wist alleen de geforce familie die een beetje moeilijk deed?
ik kan het ook fout hebben hoor
ik kan het ook fout hebben hoor
Verwijderd
Het klopt dat er probs zijn, er zijn speciale athlon drivers voor voodookaarten, alleen weet ik jammergenoeg niet waar je ze kunt vinden.
het beste is om gewoon de beta-drivers te downloaden... werkt bij mij ook prima... en hij is dan ook nog best snel op een athlon500 hoor... halve zolen die zeggen dat je hem weg moet flikkeren... wat is er nou weer mis met de voodoo2?? (tip: gebruik ff search-functie voor een url met de drivers. zoek ff naar 'voodoo2')
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Ik heb zelf een duron700 en heb mijn voodoo2 kaartje erbij ingezet. Had eerst veel problemen met instabiliteit. Mijn oplossing was om de laatste voodoo2 driver van 3dfx te installeren en via "uitvoeren -> msconfig" het programmatje dat automatisch opstarte van deze driver uit te zetten. Totaal geen problemen meer!
Pagina: 1