Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Verwijderd
Ik vermoed dat het eigenresonantie van je Sennheiser is. Dat zou eigenlijk toch niet mogen gebeuren. Echter alle wave-files spelen bij mij zonder resonantie af. Ik heb dan ook een goedkope Sennheiser HD490, echter ik luister meestal ook op bescheiden volumes. Dus wat ik vermoed is dat je de koptelefoon overstuurd en dat hij op zijn resonantie frequentie een te grote slag moet maken.
Lees dit nog eens:Ik vermoed dat het eigenresonantie van je Sennheiser is
Als je het op een andere hoofdtelefoon op een andere locatie, met andere apparatuur, vanaf een ander cdtje hoort lijkt het me aan jezelf te liggen.Ik heb nog gewoon garantie, maar het feit dat ik met een andere koptelefoon eenzelfde geluid hoor betekent toch dat het niet zo simpel is..
Mischien beeld je het jezelf in, of rammelen je hersenen een beetje los in hun pannetje
Haha..dat zou niet goed zijn hoewel het wel de meest logische verklaring zou zijnAls je het op een andere hoofdtelefoon op een andere locatie, met andere apparatuur, vanaf een ander cdtje hoort lijkt het me aan jezelf te liggen.
Mischien beeld je het jezelf in, of rammelen je hersenen een beetje los in hun pannetje
Overigens heb ik geen andere kwaliteitskoptelefoon om het mee te vergelijken, maar ik zal anders even naar de RAF gaan met de wav file op cd om daar eens te kijken.
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Dit verschijnsel heb ik ook met mijn hd580 gehad, overigens zelfde drivers, maar bij mij was het probleem de kussentjes. Je kan de kussens van zo'n schelp der uit halen, en dan zit daar achter een stuk plastic met weer schuimrubber er op en dat resoneerde bij mij. Ik heb de hele handel uit mekaar gehaald en weer stevig in mekaar gedrukt en ik heb nu nergens meer last van. Kon ik weer lekker naar mijn kachel luisteren 
http://midiserver.student...efoonversterker/page1.htm
blabla
woot! Het was inderdaad simpelweg een loszittend stukjeMidiMaze schreef op 08 augustus 2004 @ 13:07:
Dit verschijnsel heb ik ook met mijn hd580 gehad, overigens zelfde drivers, maar bij mij was het probleem de kussentjes. Je kan de kussens van zo'n schelp der uit halen, en dan zit daar achter een stuk plastic met weer schuimrubber er op en dat resoneerde bij mij. Ik heb de hele handel uit mekaar gehaald en weer stevig in mekaar gedrukt en ik heb nu nergens meer last van. Kon ik weer lekker naar mijn kachel luisteren
hier stond nix
[ Voor 96% gewijzigd door MidiMaze op 12-08-2004 12:42 ]
blabla
En wat is er met deze opmerking gebeurd dan:Robert schreef op 09 augustus 2004 @ 00:59:
woot! Het was inderdaad simpelweg een loszittend stukje, ik wist niet eens dat ding zo open kon
heel veel dank, dat scheelt echt een hoop irritatie, ik ga weer even genieten!
foutje?maar het feit dat ik met een andere koptelefoon eenzelfde geluid hoor betekent toch dat het niet zo simpel
Verwijderd
Precies, daarom gaf ik toch aan dat het een eigenresonantie kon zijn. Of zijn er aardstralen in het gedingRaymond schreef op 12 augustus 2004 @ 13:33:
[...]
En wat is er met deze opmerking gebeurd dan:
[...]
foutje?
Pagina: 1