Toon posts:

datakabel

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een datakabel voor mijn GSM een Nec 341i gekocht via internet met een USB aanluiting.
Maar ik krijg die niet geïnstalleerd op mijn computer als ik hem inplug geeft mijn computer aan van nieuwe hardware gevonden en als ik die dan wil installeren via bijgeleverde CD-rom vraagt hij op een gegeven moment of hij verbinding mag maken met internet voor de software daar te gaan zoeken maar als je op ja klikt geeft hij op een gegeven moment aan software niet gevonden.
En op de site van Nec staat die software ook niet en ook niet op de site van mobilestunter waar ik hem gekocht heb.

Wie kan mij helpen???

Alvast bedankt.

Vriendelijke groeten,

Ronny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat je eerst de software moet installeren vanaf de CD en daarna de USB kabel moet inpluggen. Werkt met veel hardware zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik ook al geprobeerd maar dat gaat ook niet want als ik de software zo wil installeren gebeurd er niets. dan flikkert mijn scherm even en gebeurd er verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 13:26
heheh gaaf derde post al over je kabel?

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat staat er dan op de CD ? (aan dirs/files ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meelmark schreef op 07 augustus 2004 @ 16:58:
heheh gaaf derde post al over je kabel?
offtopic:
explain ?

Dat is idd erg kl*te.

ik weet niet hoe, maar hij installeert de *.dll, vervolgens laat de software jouw pc zoeken naar die dll, en dan installeert hij hem ;)

maar: als je hem aansluit en vervolgens de drivers op je pc zet (die *.dll) en dan ziet je pc hem als onbekend apparaat.

wat je moet doen: laat je pc handmatig zoeken naar nieuwe drivers: dus laat hem gewoon de drivers updaten oid.

denk dat het dan moet lukken, zo werkte het bij mijn printer ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
op die cd staat usb drivers setup ik klik die aan start de cd op dan vraagt hij om te gaan updaten ik klik op ja na een effe geeft hij aan installatie voltooid en vraagt om opnieuw op te starten ik doe dat en hij staat geïnstalleerd alleen maar met uninstal in de directory en onder verkenner vind ik mijn GSM niet terug.

Maar ik moet nu gaan ik moet nog weg,
alvast bedankt

groeten
Ronny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:10

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Sorry hoor, maar mag ik even zeggen of je voortaan leestekens wilt gebruiken in je posts? En die groeten mag je wel weglaten ;).

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
http://www.nec.es/software.html

daar staat de software

Controlador USB
Personal Information Editor III

die 2 moet je hebben, bij mij werkt de cd wel en dat installeert ie gelijk die modem maar dat hoeft volgens mij niet, software is trouwens zover ik weet multi language

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Pagina: 1