Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Succes, het heeft mij nogal wat werk gekost.
hmmz
Dit heb ik geprobeerd uit te voeren, ik kreeg niet dezelfde screens als ze daar lieten zien. Dat ewall heb ik nog gezien, ik heb handmatig de protowall service moeten toevoegen en tijdens de install vroeg windows om de Protowall.sys file.DJ^ schreef op 08 augustus 2004 @ 09:34:
Protowall help. Onder het kopje how to use vind je bovenaan install the driver.
Succes, het heeft mij nogal wat werk gekost.
Nadat ik deze had aangegeven kreeg ik niet die windows foutmeldingen over het feit dat het geen 'Logo Testing' software is, maar de service was wel toegevoegd aan mijn netwerk connectie. Daarna deze actie kreeg ik ook de eerder genoemde foutmelding over de protowall.sys in een messagebox.
Wat heeft jou nogal wat moeite gekost, om protowall aan de praat te krijgen?
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
http://www.bluetack.co.uk...ategories=ProtoWall+FAQ#3
deze geeft jouw foutmelding aan.
Heb je btw the beta versie of the stable release?
Ik zal proberen wat er in de FAQ staat.
[ Voor 27% gewijzigd door Tukk op 08-08-2004 11:14 ]
Ik heb die geheel protowall en dat netwerk-service gedoe geinstalleerd in
safe-mode. Daarna werkte alles zoals het hoort.
* Tukk moppert iets over nerds en het lezen van FAQ's
Wel vreemd dat ik in safe-mode iets moet installeren, omdat het anders niet wil werken. Dat moet toch makkelijker kunnen.
de protowall.sys staat in de installatie directory van protowall in een submap Standaard is deze "xp_driver"
Dit accepteerd windows niet, en daarom moet je een kopie van de map maken die
'xpdriver' genaamd is ( dus zonder de _ ). De originele map laten staan, want ik zag op het forum dat het "protowall_mp" bestand gebruikt wordt door protowall zelf.
Nu de protowall service installeren vanuit die nieuwe map en alles doet het. (eventueel eerst uninstall van vorige installatie natuurlijk)
[ Voor 12% gewijzigd door Get!em op 13-08-2004 18:48 ]
In ieder geval kom ik er in nu, maar hij wil nog steeds niet de iptabel loaden
[ Voor 32% gewijzigd door Sneak[3G] op 19-08-2004 14:36 ]
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM