Ik heb thuis een panasonic stand alone SA-MT1. Nu was deze regiovrij te maken door middel van een code in te drukken op de afstandbediening, maar moederlief heeft het papiertje " opgeruimd" Heerlijk dus.. Kan iemand mij helpen met dit of waar ik die code vandaan kan halen?? Thnx
of zoek ff via google ofzo.. Op die manier heb ik op internet ook nieuwe firmware gevonden voor mn Marantz DV6400, waardoor hij regiovrij werd.
KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..
Is het niet toevallig de Panasonic SC-MT1
Zoja dan valt het hier vast wel te vinden.
edit:
Ik dacht dat de SA-MT1 niet bestond maar naar enige tijd googlen vond ik er wel wat over maar volgens mij is er geen regiocode hack voor, wel is er iets anders maar ik weet niet of ik dat mag posten i.v.m FAQ (contact mij via mail/msn)
edit:
Ik dacht dat de SA-MT1 niet bestond maar naar enige tijd googlen vond ik er wel wat over maar volgens mij is er geen regiocode hack voor, wel is er iets anders maar ik weet niet of ik dat mag posten i.v.m FAQ (contact mij via mail/msn)
[ Voor 45% gewijzigd door j0ck0z op 07-08-2004 16:31 ]
PB 3.2
Pagina: 1