Toon posts:

[TV Kaart] afspeel programma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik in het goede forum zit, mocht dat niet zo zijn dan verplaatsen die lieve mods hem wel (hoop ik ;) )

Ik heb een ASUS TV/FM kaart gekocht en nu zit daar Intervideo Home Theater bij. Das brak en nu wil ik wat anders.

Heb DScaler al geprobeerd maar daar kan ik alleen NTSC kiezen en in Nederland gebruiken we toch echt PAL.

Nu heb ik VirtualDub 1.493 gedownload, maar daar kan ik geen kanalen instellen :/
En bij Vodio kan ik ook al geen kanalen instellen...

Liefst met opneem functie (en met codering voor bijv mpeg of divx/xvid)

Ik heb een SAA7134HL Philips chipset erop zitten.

• Credence
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-06 23:44
Zelf ben ik ook in het bezit van zo'n kaart en de software die erbij zit is waardeloos. Deze kaart maakt gebruik van de Philips saa7134 chipset. Met Fly 2000 TV heb ik goede ervaringen en werkt perfect voor deze chipset.

Verwijderd

Topicstarter
Credence schreef op 07 augustus 2004 @ 17:06:
Zelf ben ik ook in het bezit van zo'n kaart en de software die erbij zit is waardeloos. Deze kaart maakt gebruik van de Philips saa7134 chipset. Met Fly 2000 TV heb ik goede ervaringen en werkt perfect voor deze chipset.
Die heb ik al geprobeerd maar heb geen geluid, zal zo screenie van settings uppen

[edit]

na wat gekloot is het zelf al gelukt..als ik maar geen tweaker wordt 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 18:27 ]

Verwijderd

Ik heb ook sinds een paar dagen deze kaart maar ik ontvang een goed beeld met home theater. Het enige probleem is dat ik de zender yorin niet kan ontvangen. Via de asus website zag ik dat meerdere gebruikers dit probleem hebben en dat daar een patch voor is uitgegeven. Wanneer ik deze alleen probeer te installeren dan krijg ik de melding dat mijn versie invalid is.
Heeft iemand misschien nog ideeen?

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik heb ook deze tv kaart (ASUS TV/FM met SAA7134).
Fly 2000 TV lijkt echt alles te hebben wat ik wil. Ik ben er gisteren alleen 5 uur mee aan het kloten geweest want ik krijg geen beeld.
Fly 2000 TV is speciaal gericht op deze tv-kaarten (met een Philips chipset).

Ik heb geluid.
Ik kan beeld en geluid opnemen (wanneer ik het opgenomen bestand afspeel werkt alles prima)
Hij vindt de zenders
Maar ik krijg geen 'preview' beeld. Ik krijg dan de melding "Cannot render Pin to preview!".
Ik heb alle instellingen geprobeerd en de op de website aanbevolen drivers geinstalleerd.

Wat zie ik over het hoofd?

edit: Het gaat om Fly 2000 TV 2.38RC1

[ Voor 6% gewijzigd door Bram77 op 12-12-2004 14:46 ]