Toon posts:

zoekmachine problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal dit is mijn eerste keer hierzo dus ik hoop dat ik in de goede topic zit
ik heb een kleine probleempje als ik mij zelf zoek bij google dan geeft hij de verkeerde link aan in plaats van index komt hij dan met de bovenste frame
het gaat om de site www.autobekledingvisscher.nl op google staat dan www.autobekledingvisscher.nl/top.htm
alvast bedankt

• raps
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-12-2025
Eerlijk gezegd weet ik het niet precies. Ik heb wel ooit ongeveer hetzelfde gehad. Ik denk omdat je in je top.htm hetvolgende hebt staan:
code:
1
<title>Autobekleding Visscher</title>

Google indexeert deze pagina door die titel. Ik zou dan de titel 'top' maken en de titel en meta-data allemaal in index.html zetten.

Maar zoals gezegd, ik weet het niet zeker.

[ Voor 6% gewijzigd door raps op 07-08-2004 15:48 ]

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Het zou inderdaad goed kunnen dat die title de doodslag is. Immers, procentueel gezien matcht deze pagina veel beter dan een pagina vol content.

Een goed bedoeld woord advies: haal die alert over schermresoluties eruit, het doet af aan de professionaliteit :) Bovendien, ik draai 1152x864 (vanaf maandag 1200x800 @ tft :9 ) dus is gemekker over een te lage resolutie een beetje achterhaald ;)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de alert eruit gehaalt van de resolutie en ik heb de title veranderd,
het duurt zeker even voordat google dat veranderd want ik vind nog steeds de verkeerde links
alvast bedankt

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 16:11:
ik heb de alert eruit gehaalt van de resolutie en ik heb de title veranderd,
het duurt zeker even voordat google dat veranderd want ik vind nog steeds de verkeerde links
alvast bedankt
Je kunt als oplossing wel even stukje javascript erin gooien zodat mensen die op top.htm komen automatisch weer naar de index gaan. Heb je er in elk geval meteen geen last meer van.

Gooi je even zoiets tussen de head-tags
code:
1
2
3
4
5
6
 <script>
    // Load within frameset
    if (parent.location.href == self.location.href){
        window.location.href = 'index.html'