Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

rembours

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mede tweakers,

Ik zit met het volgende dilemma:

Ik heb bij een web winkel 2 weken geleden een drive besteld maar na een week is deze nog niet aangekomen. Na te bellen met de winkel blijkt dat ik nog even geduld moet hebben. Na 2 weken blijkt dat het pakketje retour gaat naar Amsterdam (de winkel heeft dit via track and trace gezien) dus is er een afspraak gemaakt om een soortgelijke drive zelf op te halen. De verkoper zou mijn factuur wijzigen wat overigens niet gebeurd is. 2 dagen na het ophalen staat de post met (jawel) het pakketje voor de deur. De postbode legt uit dat de rembours stickers er niet opzaten en dat het zodoende fout is gegaan. Het pakketje werd door mij geweigerd en na 2 dagen ontvang ik een mailtje of ik de rembours+ retour kosten wil betalen van het pakketje.

Moet ik dit nou echt gaan betalen of is dit iets tussen de post en de web winkel?

Een groet

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:48

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Lijkt me dat dit een zaak van de web winkel is, aangezien zijn blijkbaar de stikker er niet (goed) opgedaan hebben. Daar kan jij niet verantwoordelijk voor gehouden worden.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Buyers Zone is enkel bedoeld voor zaken over de PriceWatch, Vraag & Aanbod en andere gerelateerde onderdelen van de Frontpage. Zie ook Buyers Zone FAQ *laatste update - 15-07-2004*.

Dit topic heeft daarop geen betrekking en gaat dan ook dicht.

[ Voor 6% gewijzigd door Longbeard op 07-08-2004 15:21 ]

Dit topic is gesloten.