Toon posts:

Opstart problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
he gasten,

ten eerste ik heb de faq al gechecked en ik heb de search, maar niks kan mij helpen. Ik heb een amd systeem in elkaar gezet.

Specs :

- MSI k7n2g
- amd xp 2200+
- kingston ddr 512mb
- 1x 40G maxtor

- alles zit voor de rest onboard dus...

Oke wat gebeurd er ik start de pc op (soms kom ik in mijn bios maar meestal loopt ie dan meteen vast) ik heb de setup cd voor win XP erin zitten. Nou hij start op zoekt een boot device en loopt eigenlijk direct vast. Hij gooit dus eigelijk direct de spanning van het mobo af. Nou zit er een 300W psu in, dus ik dacht misschien wat laag. Toen heb ik er een 350W aangehangen zelfde probleem. Ik heb alles al vervangen psu, ram, cd-rom en HD. Ik zou het echt niet meer weten, ik zit te denken dat het mobo gewoon overleden is tijdens transport ofzo.

Wel even een vraagje het is een comp voor een kennis van me en hij wou alles een beetje budget (goedkoop) hebben. Dus heb ik een of andere goedkope case erbij gedaan. Maar normaal zit je mobo vast op van die messing pootjes, nou bij deze kast zaten al een soort verhogingen op de mbo tray. Maar is het niet mogelijk dat het mobo daar kortsluiting op heeft gemaakt?

Bvd

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:51
Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 14:51:

. Dus heb ik een of andere goedkope case erbij gedaan. Maar normaal zit je mobo vast op van die messing pootjes, nou bij deze kast zaten al een soort verhogingen op de mbo tray. Maar is het niet mogelijk dat het mobo daar kortsluiting op heeft gemaakt?

Bvd
Je oplossing.