Toon posts:

[msn] email zoeken dmv msn profiel

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb een msn profiel van een bepaald persoon gevonden, nu wil ik alleen het email adres achterhalen. Heb al gezocht op internet en hier op de forums, maar kon niet zoveel daarover vinden. Één ding is zeker, de nickname is niet hetzelfde als de real name etc, dus gewoonweg proberen is vrijwel onmogelijk.

Suggesties zijn welkom.

Verwijderd

Als de persoon ervoor heeft gekozen om zijn of haar e-mail adres niet op zijn of haar MSN profiel weer te geven, kun je het niet via MSN profielen achterhalen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan wel een email sturen, maar hoe weet ik nou dat die niet automatisch in een junk box komt? Als je een email verstuurt, dan krijg je het mail adres niet te zien. Beetje waardeloos dan, je kan namelijk ook niet de titel setten...

Ah well, als het niet mogelijk is, dan is het niet mogelijk. Jammer dan...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je kunt toch een e-mail versturen? Een gewoon e-mail kan ook in een spambox komen en als je nu in dat mailtje om verdere contactgegevens vraagt kan die ander zelf beslissen er iets mee te doen :)

Maar goed, andere manieren lijken me niet echt netjes, er is gewoon een manier en verder past dit niet echt in Software Algemeen. Ik sluit het dan ook wel :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.