hoelang word er op reacties gemod na een nieuwsposting?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-10 14:19
Stel je hebt een nieuwsitem van 2 of 3 dagen terug en je plaats een reactie... word dat dan nog gemodereerd? Oftewel... in welke tijdsbestek word dat gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-10 14:19
sorry.. volgens mij moest deze in frontpage algemeen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reactie kan geloof ik tot 3 dagen na het posten gemodereerd worden.

Het kan zo dus ook zijn dat de helft van een post niet meer gemodereerd kan worden, maar jou reactie nog wel. Echter als er bijna niet meer in gemodereerd wordt, zullen er weinig mensen komen, waardoor jou reactie ook niet snel meer gemodereerd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Een moderator fietst langs en geeft de reactie een beoordeling. De weging van een scorepunt is afhankelijk van de tijd en het aantal moderaties die door andere bezoekers voor deze posting zijn gedaan. Voor de eerste 4 beoordelingen wordt de volle +1 of -1 gerekend. Scores die daarna worden toegevoegd, vlakken in waarde af (4 / $aantal moderaties). Hetzelfde gebeurt als een moderatie 12 uur of later na plaatsing van de reactie wordt ingestuurd (($uren na plaatsing-12)/36).

Reacties ouder dan twee dagen kunnen niet meer gemodereerd worden. De eindscore (beginscore + moderaties) van deze posting ligt vast.
Zoals Hawks aangeeft is de periode waarin jouw reaktie gemodereerd kan worden onafhankelijk van de datum van de nieuwspost. Belangrijker is wel z'n observatie dat oudere topics door teruglopend bezoek minder vaak gemodereerd worden.

En dit topic is hier dacht ik wel op z'n plek, hoor ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.