Toon posts:

[iPod] Oplaadprobleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds mei een ipod 3e gen (20Gb)

Als ik mijn ipod op wil laden doe ik de netadapter in het stopcontact. Kabeltje er tussen en aansluiten op mn ipod. Dan geeft ie na een paar uur aan ''opgeladen''. Dan zou je dus zeggen dat hij ook opgeladen is. Maar zodra je het kabeltje eruit haalt en de ipod gewoon aanzet blijkt het dat de batterij maar voor een half of voor een kwart ''vol'' zit. Dit zou toch nietmogen met een ipod van een paar maanden oud?? |:(

Wat zou dit probleem kunnen zijn en zijn er meer mensen met een ipod die dit probleem hebben (gehad)? Wat hebben jullie toen gedaan?

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als je even wacht...loopt die batterij dan nt op? dat is alvast wel bij mij het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 14:21:
en als je even wacht...loopt die batterij dan nt op? dat is alvast wel bij mij het geval.
Soms is dat inderdaad wel zo maar meestal gewoon niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De batterij indicator van de iPod werkt echt niet zoals het zou moeten. Ik kijk er zelf iig nooit naar, maar laad gewoon af en toe op als ik denk dat het nodig is, of als hij weer onnodig de hele dag in mijn tas heeft aan gestaan.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 13:48:
Ik heb sinds mei een ipod 3e gen (20Gb)

Als ik mijn ipod op wil laden doe ik de netadapter in het stopcontact. Kabeltje er tussen en aansluiten op mn ipod. Dan geeft ie na een paar uur aan ''opgeladen''. Dan zou je dus zeggen dat hij ook opgeladen is. Maar zodra je het kabeltje eruit haalt en de ipod gewoon aanzet blijkt het dat de batterij maar voor een half of voor een kwart ''vol'' zit. Dit zou toch nietmogen met een ipod van een paar maanden oud?? |:(

Wat zou dit probleem kunnen zijn en zijn er meer mensen met een ipod die dit probleem hebben (gehad)? Wat hebben jullie toen gedaan?

Bvd
Indicator werkt idd niet altijd even goed, maar wat je daar aan kan doen (heb ik begrepen) is de iPod af en toe goed leeg te laten lopen en dan volledig op te laden (4 uur tijd kost dat). Dan zou die het weer een tijdje netjes moeten weergeven. Zelf doe ik het nooit want ik laad mijn iPod gewoon iedere 2 dagen op, dan zit er voor mij altijd genoeg stroom in.

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook in iedergeval euPOD downloaden, daarmee kun je je iPod battery indicator vervangen door een getal tussen de 0 en de 500.
Dit werkt veel preciezer.

En nadat je je iPod uit de lader hebt gehaald even gebruiken en na een minuut nog eens naar de indicator kijken. Je zult zien dat hij dan hoger is als toen je hem net uit de lader haalde.
Hij heeft gewoon even tijd nodig :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 23:11:
Ik zou ook in iedergeval euPOD downloaden, daarmee kun je je iPod battery indicator vervangen door een getal tussen de 0 en de 500.
Dit werkt veel preciezer.

En nadat je je iPod uit de lader hebt gehaald even gebruiken en na een minuut nog eens naar de indicator kijken. Je zult zien dat hij dan hoger is als toen je hem net uit de lader haalde.
Hij heeft gewoon even tijd nodig :)
Werkt die euPod ook op 3rd gen iPod's?
RTFM sorry }:O

[ Voor 4% gewijzigd door sjaakaq op 07-08-2004 23:34 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-06 19:31
Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 13:48:Als ik mijn ipod op wil laden doe ik de netadapter in het stopcontact. Kabeltje er tussen en aansluiten op mn ipod. Dan geeft ie na een paar uur aan ''opgeladen''. Dan zou je dus zeggen dat hij ook opgeladen is. Maar zodra je het kabeltje eruit haalt en de ipod gewoon aanzet blijkt het dat de batterij maar voor een half of voor een kwart ''vol'' zit.
Toen je hem oplaadde, was hij toen volledig leeg, of vulde je hem weer aan ?

Probeer, als je de tijd er voor hebt, de iPod volledig leeg te spelen, dan volledig op te laden. Herhaal dit nog een keer... of 2. Dan zou de indicator zichzelf moeten calibreren.

[ Voor 6% gewijzigd door unSOUND op 08-08-2004 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke danku voor alle replies ik ga het uitproberen!
Pagina: 1