Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

orange abonnement verlengen?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Topicstarter
Maart dit jaar is mijn 2 jarige orange abonnement afgelopen (free20), echter heb ik nooit iets opgezegd oid en gebruik het nog steeds...en betaal dus ook gewoon 20 per maand.

Nou zag ik bv bij gsmeasy dat je daar het abonnement kon laten verlengen met een jaar en dan iets van 150 euro gestort zou krijgen, aangezien mijn telefoon nog prima is. Is dit aan te raden? Behoud je dan gewoon je nummer, en je bel minuten, moet ik niet eerst opzeggen?

Ik ben een behoorlijke noob op telefoon gebied, en ben bang dat ik me per ongeluk ineens aan een dubbel abonnement verbind, of dat mijn belminuten weg zijn oid. Dus...is dit verstandig, of zijn er misschien betere opties?

Verwijderd

Je kan gewoon verlengen. Jij krijgt dan die € 150 terug en houd je eigen telefoon. Je nummer, simkaart en beltegoed blijven gewoon behouden. Voor jou veranderd er niets, alleen past Orange de einddatum van je contract aan.

Overigens krijg je bij www.kortingopbellen.nl € 157 terug.

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 13:22:
alleen past Orange de einddatum van je contract aan.
Hoe werkt dat dan? Is het stilzwijgend verlengd met X maanden? Hoeveel maanden? Of kan je er iedere maand vanaf?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ales blijft idd gewoon behouden, je blijft immers bij Orange.

Btw: bij BestelMaar.nl krijg je 158 EUR terug ... :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

@Barca
Staat in je contract/av of kijk hier
Abonnementsvorm
4.3. Indien sprake is van een Abonnement, heeft de Overeenkomst een minimumduur van 1 jaar, tenzij anders overeengekomen. De Overeenkomst wordt daarna voor onbepaalde tijd verlengd, tenzij de Klant de Overeenkomst met inachtneming van een opzegtermijn van 2 maanden schriftelijk beëindigt.

[ Voor 3% gewijzigd door jeanj op 07-08-2004 13:51 ]

Everything is better with Bluetooth

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Topicstarter
En het maakt dus niet uit dat ik niet heb opgezegd? Degene waar ik het bij zou bestellen regelt verder alles?

Verwijderd

Zoijar schreef op 07 augustus 2004 @ 14:07:
En het maakt dus niet uit dat ik niet heb opgezegd? Degene waar ik het bij zou bestellen regelt verder alles?
Nee, dat maakt niets uit. Jij hoeft alleen een formulier invullen en samen met een kopie van je legitimatie opsturen naar ze.
Barca schreef op 07 augustus 2004 @ 13:32:
Hoe werkt dat dan? Is het stilzwijgend verlengd met X maanden? Hoeveel maanden? Of kan je er iedere maand vanaf?
Nee, je verlengd je contract voor 12 of 24 maanden. Als je niets zou doen kan je er wel altijd mee stoppen met inachtneming van de opzegtermijn.

• R.A.
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb toevallig laatst nog zoiets gedaan met orange free 30. Ik was ook aan het zoeken op inet waar ik het meest voor terug kreeg. En ik kreeg bij gsmhut.nl een goeie deal. Ik had ze nl gemaild of ik abo kan verlengen en of ik dan hardware gelijk kan bestellen bij hun. Dat kon. Ik kreeg toen 250 euro korting.

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Ik snap niet helemaal waarom er nou verschil in zit. Waarom geeft de een je 150 euro, de ander je 156 euro en weer een ander 158 euro terug? Stel dat je niks koopt maar dus gewoon verlengt voor b.v. een jaar... dan is het dus een pure cashback... dus kies je toch altijd diegene waar je het meest krijgt? Je loopt immers totaal geen risico! Het enige dat je doet is je contract met Orange verlengen voor een jaar. Hoe kan er dan verschil in zitten?

[ Voor 10% gewijzigd door Barca op 07-08-2004 16:36 ]

Verwijderd

Het verschil zit 'm in de verdiensten van de dealer. Die trekken hun inkomsten af van de dealercommissies die zij krijgen en geven de rest aan de klant. De een wil meer verdienen dan de ander.

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
gewoon er mee stoppen met het huidige nummer, en een nieuwe aansluiten. Krijg je gewoonweg meer korting!

• pven
  • Niet online
Le0032 schreef op 07 augustus 2004 @ 17:12:
gewoon er mee stoppen met het huidige nummer, en een nieuwe aansluiten. Krijg je gewoonweg meer korting!
Onzin!

Op BestelMaar.nl (mijn favoriete shop voor dit soort zaken) krijg je bij een nieuw Orange Free 20 abbo 134 EUR terug, als je een jaar verlengd krijg je 158 EUR retour. Daarnaast moet je bij een nieuw nummer meestal tientallen meensen op de hoogte brengen van een nieuw nummer.

Verwijderd

pven schreef op 07 augustus 2004 @ 17:44:
Onzin!

Op BestelMaar.nl (mijn favoriete shop voor dit soort zaken) krijg je bij een nieuw Orange Free 20 abbo 134 EUR terug, als je een jaar verlengd krijg je 158 EUR retour. Daarnaast moet je bij een nieuw nummer meestal tientallen meensen op de hoogte brengen van een nieuw nummer.
Op een andere site krijg je € 172,55 terug voor een nieuw Orange Free € 20 abonnement. En je kan in het weekend iedereen gratis sms'en dat je een nieuw nummer hebt... Maar of dat die € 25 waard is?

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 17:53:
[...]

Op een andere site krijg je € 172,55 terug voor een nieuw Orange Free € 20 abonnement. En je kan in het weekend iedereen gratis sms'en dat je een nieuw nummer hebt... Maar of dat die € 25 waard is?
Ff nieuwsgierig: welke site?

Verwijderd

pven schreef op 07 augustus 2004 @ 17:54:
Ff nieuwsgierig: welke site?
Kijk hier maar. Er zijn nog 6 shops goedkoper dan Bestelmaar.nl

• pven
  • Niet online
D*mn ... dat had ik zelf kunnen vinden ... :X ... Thx! :)

Dan gooi ik het over een andere boeg: bij BestelMaar.nl word ik altijd goed en snel geholpen, maar bij TelecomVergelijker staat deze opmerking vast bij meer sites. :P

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Topicstarter
Als ik op zeg ben ik ook mijn gespaarde minuten kwijt neem ik aan. En mijn nummer...voor mij teveel gedoe, maar bedankt voor de tip. Kan je niet zelf iets met orange regelen? Of krijg je dan alleen een telefoon?

Verwijderd

Zoijar schreef op 07 augustus 2004 @ 18:01:
Als ik op zeg ben ik ook mijn gespaarde minuten kwijt neem ik aan. En mijn nummer...voor mij teveel gedoe, maar bedankt voor de tip. Kan je niet zelf iets met orange regelen? Of krijg je dan alleen een telefoon?
Via Orange zelf kan je 50% korting op je bundel krijgen. Je krijgt geen cash op je rekening maar die maandelijkse korting op je factuur. Maar misschien kan je via Orange zelf alleen met 2 jaar en een toestel verlengen in verband met je klantcategorie. Als die te laag is kan het dus alleen met 2 jaar en een toestel. Aangezien je een € 20 abonnement hebt en ik uit je tekst opmaak dat je geld hebt opgespaard heb je daar kans op. Maar bel (telnr. 1200, optie 1, optie 3) ze gewoon even, dan weet je het zo.

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:38

Pinobigbird

doesn't share food!

Voor het vergelijken van gsm-abonnementen gebruik ik altijd www.telecomvergelijker.nl. Die is [edit: bijna :) ] altijd up-to-date en betrouwbaar.

Goekoopste opties voor Orange Free 20 [07-08-2004]
Optieaanbiedercashback
Nieuw abonnementgsm-shop.nl€ 172.55
Verlenging abonnement[edit]kortingopbellen.nl
bestelmaar.nl
[edit]€ 157.00
€ 158.00

edit:
scheelt € 1.00

[ Voor 8% gewijzigd door Pinobigbird op 07-08-2004 23:07 ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• pven
  • Niet online
Dit is dus het bewijs dat TelecomVergelijker niet up-to-date is. Als je naar http://www.bestelmaar.nl gaat, dan zie je zo dat je aldaar 158 EUR terug krijgt bij een verlenging.

Verwijderd

Bestelmaar moet die prijs zelf invoeren op Telecom Vergelijker... Als ze dat niet doen wordt 't lastig.

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 18:17:
Bestelmaar moet die prijs zelf invoeren op Telecom Vergelijker... Als ze dat niet doen wordt 't lastig.
Pinobigbird (whats in a name :? :)) beweert dat TV altijd up-to-date is, maar dat is dus niet zo. Overigens wel slordig dat BestelMaar.nl dat soort sites niet op de hoogte brengt van dit soort wijzigingen.

Maar goed: is TS er inmiddels al aan uit?

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
pven schreef op 07 augustus 2004 @ 17:44:
[...]

Onzin!

Ik bedoelde als je puur naar de winkels gaat om een abonnement aan te sluiten met een foon want je krijgt meestal ( zeker nu op dit moment! ) dan meer korting.
Enne je kan natuurlijk ook je Orange abo om laten zetten naar prepaid en dat op je nieuwe abonnement zetten! ;)

Verwijderd

Le0032 schreef op 08 augustus 2004 @ 00:04:
Enne je kan natuurlijk ook je Orange abo om laten zetten naar prepaid en dat op je nieuwe abonnement zetten! ;)
Nee, tegenwoordig blijft je beltegoed op de prepaid met een nieuw telefoonnummer.

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:34
Op dit moment heb ik twee Orange abbo's, één van 20 Euro voor 0 Euro in de maand en één van 30 Euro voor 5 Euro in de maand. Die van 20 wil ik straks laten omzetten naar prepaid, maar die van 30 wil ik graag laten verlengen, ben eigenlijk best tevreden over Orange.

Wat ik jammer vind dat je erg veel cashback acties ziet, maar eigenlijk geen sim-only acties, hoop dat die er straks (oktober) wat meer zijn en op die manier mijn abbo kan verlengen. Of zijn die sim-only acties alleen voor nieuwe abbonees?

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Topicstarter
pven schreef op 07 augustus 2004 @ 18:19:
Maar goed: is TS er inmiddels al aan uit?
Ja :) Ik denk dat ik bij bestelmaar.nl voor die 158 euro retour ga bij verlenging van 1 jaar. Misschien dat je met eerst opzeggen etc iets meer kan krijgen, maar dat is me iets teveel gedoe voor die 20 euro. Het ging er meer om dat ik me een beetje genaaid voelde dat ik al een half jaar de volle mep betaal; dus die 158 euro is mooi meegenomen. Verder ben ik wel iha tevreden over orange en was toch wel abonnee gebleven, dus dit is lekker makkelijk. Bedankt voor het advies allemaal.

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Ik wil verlengen maar met een nieuwe phone, na hoeveel maanden kan dat bij Orange!?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

PWA schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 17:28:
Ik wil verlengen maar met een nieuwe phone, na hoeveel maanden kan dat bij Orange!?
Dat is afhankelijk van hoe lang je abo loopt.

Toen ik er nog werkte was het in de regel dat je een paar maanden voor het eind van het contract kon verlengen.

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

ja dat vraag ik me dus af! Meestal na 9 maanden toch bij 1 jaar abbo?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 23:44

Korakal

Up up up!

PWA schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 17:28:
is wel een beetje offtopic he, was niet nodig geweest om hiervoor een oud topic te kicken. Voor dit soort dingen kun je gewoon op www.orange.nl kijken of de Orange klantenservice bellen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.