Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Iiyama MM904UT Vision Master Pro 455 19
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
haha zo ver was ik zelf ook al, maar goed dit topic kan wel dicht. heb denk ik wel wat.Ro schreef op 07 augustus 2004 @ 13:38:
U vraagt wij draaien > http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/338
mydogisgone schreef op 07 augustus 2004 @ 13:45:
haha zo ver was ik zelf ook al
Waarom open je dan uberhaupt dit topic? Er is zat over te vinden, in alle maten en in alle prijssigmenten.... Gewoon zelf zoeken
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Die zwarte Iiyama MM904UT Vision Master Pro 455 19" die verkopen ze minimaal een half jaar al niet meer in NL.
Ik weet niet hoe het daarbuiten is maar de importeur die krijgt ze niet meer binnen en ik had dus een half jaar geleden zowat elk bedrijf gebeld die in de PW stond met een zwarte monitor maar geen elke had de zwarte...
Iiyama maakt ook opvolgers voor monitoren als deze niet meer geproduceert worden. Die Iiyama was enkel als voorbeeld, er zijn tientallen andere modellen c.q. merken die zwarte 17" monitoren maken en tevens ook zaken die deze verkopen. Gewoon een kwestie van zoeken en inderdaad veel bellen. Hoe dan ook, dit is geen topic waard.
Iiyama Nederland verkoopt sowieso geen zwarte CRT's meer. Opvolgers van de 'oude' typen zwarte CRT's zijn er gewoon niet.Merely schreef op 07 augustus 2004 @ 13:55:
Ja? En? Als ze die MM904UT niet meer verkopen dan houdt de wereld niet op hoor
Iiyama maakt ook opvolgers voor monitoren als deze niet meer geproduceert worden.
Yep, maar het is een aflopende zaak. CRT's worden op dit moment praktisch alleen nog maar verkocht in het super low-end bereik en super high-end bereik (met name waar kleurcalibratie een must is). In die markten spelen de prijs c.q. de kwaliteit van het beeld (en niet het design van de kast) de grootste rol. Mensen die voor het design gaan komen toch eerder uit op een LCD en dat is ook precies waar de monitorfabrikanten op inspelen. Zwarte (design) CRT's zijn een doodlopende weg.Die Iiyama was enkel als voorbeeld, er zijn tientallen andere modellen c.q. merken die zwarte 17" monitoren maken en tevens ook zaken die deze verkopen.
Dat is het enige wat erop zit, ja. Of toch even doorsparen voor een fatsoenlijk LCD...Gewoon een kwestie van zoeken en inderdaad veel bellen.
Dell heeft bij de meeste systemen zwarte monitoren en ik denk dat je die ook wel los kan kopen.
Kwalitatief zijn het wel redelijke goede monitoren met een Trinitron beeldbuis.
Ah! hier is er 1 :
http://dellware.euro.dell...=none&co=&b=DNL_200-23391
[ Voor 36% gewijzigd door -=bas=- op 07-08-2004 14:09 ]
Senile! Senile Oekaki