zwarte crt met platte beeldbuis, waar?

Pagina: 1
Acties:

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:52

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
ik ben op zoek naar een crt monitor die zwart is en een platte beeldbuis heeft.
ik zit me rot te zoeken maar ik krijg alleen maar de gewone witten monitoren van iiyama, adi enz enz te zien. maar geen zwarte.
dus zijn er mensen die een bepaald merk weten of waar ik zo'n monitor vandaan kan halen?

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/51/all en dan zoeken op die pagina naar zwart en black ;)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Iiyama verkoopt ze absoluut wel, gewoon even beter zoeken :)

Iiyama MM904UT Vision Master Pro 455 19
Afbeeldingslocatie: http://img.kelkoo.com/pdb/34001/large/34/34/343492.jpg

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Je kunt de monitor natuurlijk ook overspuiten met spuitbusverf of iets dergelijks. Gaat waarschijnlijk nog minder kosten ook.

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
oh sorry vergat er ook nog bij te vermelden dat ik graag een 17" wilde.

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
haha zo ver was ik zelf ook al, maar goed dit topic kan wel dicht. heb denk ik wel wat.

• Han
  • Niet online

Han

mydogisgone schreef op 07 augustus 2004 @ 13:45:
haha zo ver was ik zelf ook al
:? :?

Waarom open je dan uberhaupt dit topic? Er is zat over te vinden, in alle maten en in alle prijssigmenten.... Gewoon zelf zoeken ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• roeni1
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-07 06:51
@ Merely

Die zwarte Iiyama MM904UT Vision Master Pro 455 19" die verkopen ze minimaal een half jaar al niet meer in NL.
Ik weet niet hoe het daarbuiten is maar de importeur die krijgt ze niet meer binnen en ik had dus een half jaar geleden zowat elk bedrijf gebeld die in de PW stond met een zwarte monitor maar geen elke had de zwarte...

• Han
  • Niet online

Han

Ja? En? Als ze die MM904UT niet meer verkopen dan houdt de wereld niet op hoor :)

Iiyama maakt ook opvolgers voor monitoren als deze niet meer geproduceert worden. Die Iiyama was enkel als voorbeeld, er zijn tientallen andere modellen c.q. merken die zwarte 17" monitoren maken en tevens ook zaken die deze verkopen. Gewoon een kwestie van zoeken en inderdaad veel bellen. Hoe dan ook, dit is geen topic waard.

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Merely schreef op 07 augustus 2004 @ 13:55:
Ja? En? Als ze die MM904UT niet meer verkopen dan houdt de wereld niet op hoor :)

Iiyama maakt ook opvolgers voor monitoren als deze niet meer geproduceert worden.
Iiyama Nederland verkoopt sowieso geen zwarte CRT's meer. Opvolgers van de 'oude' typen zwarte CRT's zijn er gewoon niet.
Die Iiyama was enkel als voorbeeld, er zijn tientallen andere modellen c.q. merken die zwarte 17" monitoren maken en tevens ook zaken die deze verkopen.
Yep, maar het is een aflopende zaak. CRT's worden op dit moment praktisch alleen nog maar verkocht in het super low-end bereik en super high-end bereik (met name waar kleurcalibratie een must is). In die markten spelen de prijs c.q. de kwaliteit van het beeld (en niet het design van de kast) de grootste rol. Mensen die voor het design gaan komen toch eerder uit op een LCD en dat is ook precies waar de monitorfabrikanten op inspelen. Zwarte (design) CRT's zijn een doodlopende weg.
Gewoon een kwestie van zoeken en inderdaad veel bellen.
Dat is het enige wat erop zit, ja. Of toch even doorsparen voor een fatsoenlijk LCD...

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Easy as Dell. =)

Dell heeft bij de meeste systemen zwarte monitoren en ik denk dat je die ook wel los kan kopen.
Kwalitatief zijn het wel redelijke goede monitoren met een Trinitron beeldbuis.

Ah! hier is er 1 :

http://dellware.euro.dell...=none&co=&b=DNL_200-23391

[ Voor 36% gewijzigd door -=bas=- op 07-08-2004 14:09 ]

Senile! Senile Oekaki

Pagina: 1