Windows XP cached CD's?

Pagina: 1
Acties:

• golfdiesel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05 19:56
Ik heb een raar probleem met Windows XP SP1.
Als ik een CD in een van de CD-ROM drives stop en hier iets van afgehaald heb en ik daarna een andere CD er in stop blijft Windows de eerste CD zien. Ook als je hem uitvoert pakt hij de, bijvoorbeeld, setup.exe van de eerste CD.
De enige remedie is om via het context menu eject en vervolgens close tray te doen. Daarna wordt wel de nieuwe CD gevonden.

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

Verwijderd

Heh? Dus als de eerste CD-ROM fysiek uit de drive is en je doet een andere CD-ROM in dezelfde drive, blijft hij gewoon de bestanden van de eerste CD-ROM pakken?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ik heb ook een keer zoiets gelijkwaardigs gehad.

Check even het volgende MS document

The AutoRun feature or the AutoPlay feature does not work when you insert a CD-ROM in the drive

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Is het een brander?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• golfdiesel
hij doet het bij alle loopwerken

Liteon 16102b CD-RW drive
Plextor PX-54TA CD-ROM drive
Creative 16x DVD drive

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

• golfdiesel
Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 13:40:
Heh? Dus als de eerste CD-ROM fysiek uit de drive is en je doet een andere CD-ROM in dezelfde drive, blijft hij gewoon de bestanden van de eerste CD-ROM pakken?
Yep, precies. Als je een bestand uitgevoerd hebt van de eerste CD zal hij dat bestand ook nog uit kunnen voeren ook...
Alleen bestanden die je van de eerste CD niet hebt geopend zullen of een foutmelding geven of je krijgt bagger in beeld als het een tekstfile betreft.

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03 14:28

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

Help F5 in verkenner niets?

Edit:
Of forceer ALTIJD verversing met de volgende registersleutel: (of knip plak en sla op in een tekst bestand met de extentie .REG - en dubbelklikken natuurlijk)

REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Update]
"UpdateMode"=hex:00

[ Voor 84% gewijzigd door Abomination op 07-08-2004 17:48 ]

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

Pagina: 1