EAX en A3D

Pagina: 1
Acties:

• dualspeed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 08:57
Wie kan mij uitleggen wat de verschillen zijn tussen A3D en EAX? Welke kaart kun je "beter" kopen, een Monster of een Live?

Verwijderd

Dit is weer zo'n vraag waar geen antwoord op bestaat. Je kunt toch ook niet zeggen: wat is beterm een Golf of een Astra. Of wat is beter: Grolsch of Heineken.
Dat is allemaal een kwestie van smaak. De ene vindt EAX beter klinken, en de ander A3D 2.0.

Als je hier ff op "EAX" of "A3D" zoekt, dan zul je zien dat hier pas 'tig keer iets over gevragd is. Vandaar dat ik dus niet voor de een-en-tigste keer dit ga uitleggen.

• Renkie
  • Laatst online: 06:53
Ligt eraan waarvoor je het gebruikt

Ik kan in Half-Life in een 1 on 1 de entities op 0 zetten (ziet geen tegenstander, alleen lege map) en met 20/0 winnen met mijn A3d 2.0 kaart

En met een SBLive! wil dat nie :(

• schijndel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-08 02:42
Ja dried geluid is bij A3d inderdaad het beste, maar als Renkie echt kan wat hij zegt is hij een echte half-life god.
Of hij natuurlijk sowieso al blind en heeft dus goed leren luisteren :)

• dualspeed
  • Laatst online: 07-05 08:57
Valcon, jou reactie is er weer eens zo een waar niemand wat mee kan.
Ten eerste heb ik beter tussen aanhalingstekens gezet. Daarmee wilde ik aangeven dat ik graag meningen wil horen van mensen, dat zegt meestal meer dan "die heeft deze specificaties" enzo. Ten tweede lijkt het me onderhand wel duidelijk dat de zoekfunctie niet werkt, anders had ik echt niet gepost.

• Renkie
  • Laatst online: 06:53
LOL :)

Kijk maar es op www.clanbase.com bij de HL ratings :)
Pagina: 1