Mn TB850 draait met zn standaardcooler al niet erg stabiel op ergens boven 60 graden (schijnt toch wel normaal te zijn.. gaat tot 90..) en dan wou k m gaan overklokken.. Heb ff de hele stad doorgezocht en behalve die standaardcoolermasters enzo ben ik erg weinig leuks tegengekomen. Norrod, Rodo.. eeeh euromax.., etc.. (paar onderdelenzaken..)
Bij homeshop werd mij tenslotte aangeboden om nog een week te wachten (dat is nu) en dan bij hen een Alpha te halen.. die gast daar wist de specs er ook niet van, dus geen id wat voor..
Wat zijn jullie ervaringen met alphas? beetje goed of moet ik nou via inet ff bij andere zaken gaan kijken?? die orbjes zien er ook wel gelikt uit :P:9:P
Bij homeshop werd mij tenslotte aangeboden om nog een week te wachten (dat is nu) en dan bij hen een Alpha te halen.. die gast daar wist de specs er ook niet van, dus geen id wat voor..
Wat zijn jullie ervaringen met alphas? beetje goed of moet ik nou via inet ff bij andere zaken gaan kijken?? die orbjes zien er ook wel gelikt uit :P:9:P
Localhost is where the heart is