bios hulp nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
hallow ik heb na een mislukte bios update :'( van de
Systeem BIOS
File Title: AMI BIOS BIOS Update Disk for Note VX
File Version: 23 (126a0000) < ( oude bios die wel werkte, dat 0000 weet ik niet zeker meer)

naar de
Systeem BIOS
File Title: AMI BIOS BIOS Update Disk for Note VX
File Version: 23 (126a2300)

de oude bios versie nodig de 126a0000 versie van mijn packardbell vx laptop.
ik heb al packard bell gemailed en kreeg te horen dat ze de bios niet konden geven ofzoiets op ami.com heb ik ook gekeken en kost het me 25 dollar 8)7 maar dan sturen ze me nog steeds de nieuwste versie die het bij mij dus niet doet 8)7
ik heb ook al gegoogled maar kon niks vinden. zou iemand mij dus aan de bios boot floppy file kunnen helpen??

alvast erg bedankt _/-\o_

btw. als dit topic niet op de goede plaats staat veronstschuldig ik mij daarvoor dit leek mij de juiste plek

[ Voor 8% gewijzigd door Satch op 07-08-2004 01:38 . Reden: melding ]

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:57

DJ

Wat is de bestandsnaam? Zoek daar eens op met google. Of naar delen van de bestandsnaam.

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• Satch
  • Niet online
126a0000
american megatrends

l1bios23 dit is de setup file voor de nieuwe versie maar ik moet die voor de oude hebben ik heb al op veel dingen gezocht

hier is ook de link van de packard bell file voor de nieuwe versie van de bios misschien hebben jullie er iets aan:
http://www.pbnec.nl/support/itemnr/REFBIOS00550300.html

Verwijderd

wat gebeurt er dan als je boot? kun je wel genoeg om je bios opnieuw te flashen (floppy, toetsenbord, evt beeld)? en die oude versie zoeken lijkt me niet zo moeilijk. Verder is dit (volgens mij) overige hardware mobo's, procs & geheugen stuff.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 02:22 ]

• Satch
  • Niet online
ik kan nog gewoon in de bios komen en dingen booten zoals floppys maar als ik mijn windows xp cd boot dan blijft hij hangen bij het laden van de cd. de nieuwe versie geeft gewoon allemaal problemen daarom wil ik heel erg graag de oude bios terug. en ik heb al veel gezocht naar die oude bios versie dus als jij zegt dat het niet zo moeilijk is vraag ik jouw of jij hem voor mij kunt vinden. alvast bedankt

Verwijderd

Dat is dus niet de manier, verder zag ik zojuist dat je vorige topic gesloten is. Zo te zien ten eerste omdat je het in het verkeerde subforum hebt gepost, en ten tweede omdat het ws in het juiste subforum (PMG) geen lang leven beschoren zou zijn. Lees eens Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!.

Verder is een BIOS zoeken idd niet zo heel veel werk; gewoon de code die op het mobo gestempeld staat in google invoeren met 'bios' erbij oid. Als het wel moeilijk te vinden is heb je toch echt exotische hardware. Verder wil ik je succes wensen, want ik ga de bios niet voor je zoeken, sorry. Heb het onverwacht heel druk deze zomer :P

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

metal14,

Dit topic voldoet niet aan wat we graag zien op GoT:
  • Dit heeft helemaal niets met Windows Operating Systems te maken - het gaat over een BIOS en niet over Windows.
  • Ik zie geen enkel eigen initiatief van jouw kant uit.
  • Je verhaal is warrig, vervelend om te lezen omdat je geen enkele hoofdletter gebruikt, en het is niet duidelijk wat nou precies je vraag is
Dit tpic gaat dus ook dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.