Het Grote Sendo X topic (deel 2)

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:06
Dit topic is ti
delijk gesloten i.v.m een discusie die gaande is. Ook is deze topic start nog niet volledig.

Het grote Sendo X topic (deel 2)

Afbeeldingslocatie: http://www.talkabout.de/content/img/pressoffice/sendo/JPEG_S/SendoX/X-FrontNow-200px.jpg

Welkom
Welkom in het grote Sendo X topic. De Sendo X is de smartphone op dit moment die opvalt tussen de rest. Hij is klein (hellas nog best wel redelijk dik), Symbian OS met extra verbeteringen, speciaal speaker systeem en nog veel meer gadgets achtige dingen.

Lees alsjeblieft voordat je in dit topic een vraag stelt even de handleiding van je telefoon en deze post door, daarmee voorkom je dat je een vraag stelt die al heel vaak gesteld is. Ook kan je even "?limit=999" achter de URL zetten en vervolgens met de zoekfunctie van je browser (meestal "Ctrl + F") het topic doorzoeken.

Linkje naar deeltje 1: [rml][ hot!]Sendo X Smart Phone :9[/rml]

Specificaties

Phone:

Tri-Band EGSM 900, 1800 & 1900, auto switching between bands
GPRS Class 8 ( 4+1)
Symbian OS / Series 60 with Sendo enhancements
Size: 110.5mm x 48.5mm x 22.8mm
Weight & Volume: 120g and 108cc
Standby Time: up to 100-170 hours
Talk Time: up to 4-7 hours
Battery Capacity: Lithium Polymer 1050 mAh
Voice Codec Support: FR, EFR
Antenna:- Integral
SIM: 3V & 5V

See:

176x220 pixels, up to 65,536 colour TFT display
120Mhz ARM 9, ARM 7, DSP and graphics coprocessor
VGA still camera with flash, "red eye" reduction, 4x digital zoom and self timer
Integrated Camcorder
RealOne Player

Hear:

MP3 Player
Multimedia sound support: AMR, WAV, MIDI, SP-MIDI, XMF, Real, SMF and more
64 voice polyphonic ringtones
Dual port SoniXTM sound speakers

Connect:

PC Email synchronization
PC PIM synchromisation - Contacts, Calendar, Tasks and more
SyncML OTA contacts/calendar synchronization
Operator option: Wireless Village instant messaging
SMS, NSM, MMS messaging, video MMS and Email ( IMAP, POP3 and STMP)
Multimode browsing ( HTML 4.01, WAP 2.0, XHTML MP, SSL Security, WTLS support)
Document viewers ( Word, Excel, PDF, PowerPoint, ZIP and others)
Built-in Bluetooth, Infrared & USB support
Built in modem data & Fax support - 14.4Kbps CSD & Fax

Do:

The Now! Screen - customisable user desktop and themes
64MB flash, with up to 32MB free space
MMC/SD memory expansion
Speaker independent voice recognition and memo
J2ME, MIDP, CLDC, Java™ compatible
Games: Pinball, Funny Farmer
Foto's van de Sendo X

Afbeeldingslocatie: http://www.s60.at/hardware/hwpics/sendox.jpg
Firmware versies

Komt nog

Code's

Leuke en/of handige codes:

• Nog niet bekend

FAQ
Een mini-FAQ met aantal antwoorden op veelgestelde vragen.

Komt nog
Links

Reviews
All About Symbian
Mobile Burn
Nieuwe Mobiel
ZDNet

Links naar sites met (java) games:
Ze zijn allen te bereiken via Wap (en de clickables ook via je PC met normale browser).
wap.ranova.org
wap.rousso.net
http://www.acegames.btinternet.co.uk/index.wml
http://midlet.org/wap
http://wap.c100-club.ru

Handleidingen
Officiële Sendo site

Overige Links
Officiële Sendo site

[ Voor 129% gewijzigd door XoReP op 07-08-2004 03:11 ]

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 15:49
als je het topic uberhaupt gelezen had dan wist je dat ik al mee bezig was mnet het maken van een startopic. Heb je uberhaupt al overleg gepleegt met de moderators?

//edit

heren gelieve hier niet te posten totdat er verder uitsluitsel is.

[ Voor 41% gewijzigd door justice strike op 07-08-2004 02:38 ]

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Verwijderd

totaal geen respect voor justice strike en marv die ALLE EER verdienen voor hun werk ivm de sendo-x. moderator: actie !

de foto's die hieropstaan zijn van de betaversie van de sendo, de nieuwe sendo heeft carbonnen zijstukjes.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 02:16 ]

• XoReP
Sorry niet gelezen :/

Heb ik dan voor niks deze startpost gemaakt ? :'(

Ik had namelijk ook een topic ([rml]MSI 865(P/PE/G)/875P Neo [ Ervaringen][/rml]) en zonder mij iets te vragen heeft iemand anders ook een nieuwe geopend en daar werd gezegd dat ik zeurde en dat het mocht 8)7 :X

Wat kan ik doen om het leed van o.a. Maverick en Justice Strike te verzachten :|

[ Voor 134% gewijzigd door XoReP op 07-08-2004 02:41 ]

Verwijderd

om te beginnen hebben wij je nooit gezien bij de discussie over de sendo. je hebt niet eens een sendo, laat staan dat je er evenveel over weet als wij.

ga jij dan even leuk een startpostje maken??? en je geeuwsmiley komt heel verwaand over beste heer ! :X

justice, add me in msn: the underscore speedman at hotmail dot com

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 02:28 ]

• XoReP
De smilie was trouwens een fout (me excuses daar ook voor). Ls je trouwens goed kijkt zie je dat ik wel degelijk gepost heb en ik volg het forum ook! Ik ben ook van plan er één te kopen zodra de fouten er al wat meer uit zijn. Vandaar dat ik juist ook het forum volg ;)

PS. Ik heb trouwens cker geen kwade bedoelingen bij het starten van dit topic. Ik deed het alleen uit behulpzaamheid. (overigens heb ik me cache settings nu aangepast zodat ik ook de laatste berichten van een topic weer eens zie |:( ;) )

[ Voor 31% gewijzigd door XoReP op 07-08-2004 02:37 ]

Verwijderd

ok ok , ik begrijp het wel, tis een misverstand. laat nou justice maar doen, die kerel maakt een kickass post en then we'll all be happy ever after.

no harm done ;)

Verwijderd

OK, heb het eindelijk voor elkaar. Mijn Sendo X en PC zijn vriendjes geworden. Eindelijk kan ik dan gaan syncen.
De oplossing voor mij was wel heel erg bizar. Ik heb de software van de Siemens SX1 moeten installeren 8)7 |:( om de telefoon ontdekt te krijgen in de Sendo Software. Ik kwam hier op doordat iemand op een duitstalig forum (lang leve google) aangaf dat zijn SX1 ook werkte met de Sendo software (http://www.telefon-treff.de/showthread.php?threadid=121257). Dus als je net zulke problemen hebt en je hebt nog geen werkende opplossing probeer dit eens, voor mij werkte het :+

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Gaat idd dicht. ZaeK kan eventueel contact opnemen met justice_strike voor het recyclen van een stukje code van deze openingspost, zodat justice_strike dat in zijn post kan opnemen straks. Want ik snap best dat er wat moeite in heeft gezeten :)

[ Voor 16% gewijzigd door intoxicated op 07-08-2004 10:10 ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.