Mijn Postbank.nl doet het niet in Opera.

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-08 17:57
Ik kom niet op de mijn postbank.nl site met opera, volgens de postbank site ligt het aan java, want hij geeft deze melding: Security module niet meer actief, controleer of uw browser java-enabled is en log opnieuw aan.

Ik heb nu op de opera site dit gevonden (http://www.opera.com/support/search/supsearch.dml?index=470) en uitgevoerd, maar dat heeft het ook niet opgelost.

Hoe los ik dit op??

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 15:02

sjaakaq

It might get loud

Dit komt gewoon door slecht programmeren, heeft eigenlijk niets met JAVA te amekn.

leoaq.fm // Jeune Loop

• Pyrowired
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-01-2025
Geachte heer,

Door de grote belangstelling voor Mijn Postbank.nl is de beantwoording van uw e-mailbericht vertraagd. Onze verontschuldigingen hiervoor.

Het spijt ons dat u problemen heeft met MijnPostbank.nl.

Volgens ons ligt dit niet aan de Postbankapplicatie maar aan een bug in Mozilla.
Wij verwijzen u naar http://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=233546. Onder dit nummer is de bug aangemeld.

Daarnaast adviseren wij u een iets oudere java-plugin versie 1.4.2_01 te installeren

Deze goedwerkende plugin is te downloaden via http://java.sun.com/produ.../j2se/1.4.2_01/index.html

Verder zijn ook bruikbare instructies te vinden op http://www.postbank4all.tk/ (tabblad TechTalk).

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Postbank N.V.

Mw. Ir. K.H. Cats
Hoofd E-commerce en E-mail

Dit is het antwoord wat ik een maand of 6 geleden heb gekregen naar aanleiding van een klacht die ik had ingediend.
dus ffkes kijken op postbank4all.tk of daar nog wat bruikbaars bij staat

[ Voor 11% gewijzigd door Pyrowired op 07-08-2004 01:50 ]

Zolang de zon schijnt, blijf ik binnen.

• Ook al Bezet
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-06 16:33
liquid-orange schreef op 07 augustus 2004 @ 00:39:
Ik kom niet op de mijn postbank.nl site met opera, volgens de postbank site ligt het aan java, want hij geeft deze melding: Security module niet meer actief, controleer of uw browser java-enabled is en log opnieuw aan.

Ik heb nu op de opera site dit gevonden (http://www.opera.com/support/search/supsearch.dml?index=470) en uitgevoerd, maar dat heeft het ook niet opgelost.

Hoe los ik dit op??
Heel vreemd, ik gebruik ook Opera (versie 7.53) en heb geen enkel probleem met mijn postbank.nl. Kan gewoon inloggen overschrijven etcetra, de hele meuk dus. Kan het zijn dat je een oude versie van Opera hebt? waar gaat het trouwens mis kom je nog wel op de inlogpagina of zelfs dat niet.

Verwijderd

Geef je gebruikersnaam en wachtwoord maar dan los ik het op :7

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

of los je z'n rekening op? :+

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Serbia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-05-2025

Serbia

Ik blaf niet, bijt alleen!

Gewoon girotel gebruiken!

Rechtstreeks inbellen!! (kost natuurlijk wel belminuten)

Maar is wel het veiligste

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
[search=mijnpostbank] :Y)

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-08 17:20

nFo

Of gebruik gewoon: Internet Explorer. :Z

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Serbia schreef op 07 augustus 2004 @ 18:00:
Gewoon girotel gebruiken!

Rechtstreeks inbellen!! (kost natuurlijk wel belminuten)

Maar is wel het veiligste
buiten het feit dat girotel niet gratis is en mijnpostbank.nl, is mijnpostbank.nl meer dan wat girotel kan, dit is dus net zo'n antwoord als "gebruik windows" als je linux distro het niet (goed) meer doet, heeft niemand wat aan :z

Overigens, het veiligste is om analoog een overschijfkaart in te sturen, niks via de computer ;)
en qua veiligheid, mijnpostbank.nl is zeer veilig, mits je uiteraard er zorgvuldig mee omgaat, maar dat is met alles zo ;)
Cyber Killer schreef op 07 augustus 2004 @ 18:10:
dit is net zo'n antwoord :/

[ Voor 14% gewijzigd door Erkens op 07-08-2004 18:14 ]

• Serbia

Serbia

buiten het feit dat girotel niet gratis is en mijnpostbank.nl, is mijnpostbank.nl meer dan wat girotel kan
Wat kan het dan allemaal meer ??
Overigens, het veiligste is om analoog een overschijfkaart in te sturen, niks via de computer ;)
Weet je hoeveel er "kwijtraken en vervalst worden?"
en qua veiligheid, mijnpostbank.nl is zeer veilig, mits je uiteraard er zorgvuldig mee omgaat, maar dat is met alles zo ;)
De meesten weten alleen niet hoe!
Ze hebben allemaal spyware en andere troep op de pc!

[ Voor 23% gewijzigd door Serbia op 07-08-2004 18:26 ]

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Serbia schreef op 07 augustus 2004 @ 18:23:
[...]

Wat kan het dan allemaal meer ??
- internetsparen (hogere rente)
- direct inzicht in de huidige saldo's
- direct overschrijven
Weet je hoeveel er "kwijtraken en vervalst worden?"
in al die jaren dat ik bij de postbank zit, heb ik dat nog nooit mee gemaakt, alsmede mijn ouders die altijd bij de postbank hebben gezeten is het hun ook nog nooit overkomen, tevens in onze familie en kennisenkring is zoiets nog nooit voorgekomen, dus zou ik daar graag een antwoord op willen hebben ;)
De meesten weten alleen niet hoe!
Ze hebben allemaal spyware en andere troep op de pc!
ja, maar dat ligt niet aan mijnpostbank.nl ;)

• Serbia

Serbia

Erkens schreef op 07 augustus 2004 @ 18:34:

- internetsparen (hogere rente)
Dit is inderdaad een voordeel (maar ja er zijn nog betere wegen om met je geld om te gaan)
- direct inzicht in de huidige saldo's
iedere dag vernieuwd (ik weet toch wat er af gaat en bijkomt)
- direct overschrijven
Niet direct, maar 's avonds om 24.00 uur
in al die jaren dat ik bij de postbank zit, heb ik dat nog nooit mee gemaakt, alsmede mijn ouders die altijd bij de postbank hebben gezeten is het hun ook nog nooit overkomen, tevens in onze familie en kennisenkring is zoiets nog nooit voorgekomen, dus zou ik daar graag een antwoord op willen hebben ;)
Afschrijvingen die gewoon niet gebeuren (en genoeg saldo op de rekening), mijn vaders acceptgiro is 3 keer afgeschreven. ( wat gebeurt er als je dat niet zelf ziet??)
ja, maar dat ligt niet aan mijnpostbank.nl ;)
Maar is daarom niet veiliger

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Serbia schreef op 07 augustus 2004 @ 18:57:
[...]
Dit is inderdaad een voordeel (maar ja er zijn nog betere wegen om met je geld om te gaan)
[...]
iedere dag vernieuwd (ik weet toch wat er af gaat en bijkomt)
[...]
Niet direct, maar 's avonds om 24.00 uur
voor jou zijn dat wellicht geen voordelen, maar daarom zijn het wel voordelen, maar op de een of andere manier komt het niet bij je op dat het gewoon twee verschillende producten zijn, waarbij je voor het product met de minste voordelen nog mag betalen ook :P
Afschrijvingen die gewoon niet gebeuren (en genoeg saldo op de rekening), mijn vaders acceptgiro is 3 keer afgeschreven. ( wat gebeurt er als je dat niet zelf ziet??)
als een acceptgiro 3x is afgeschreven (wat niet kan imo maargoed) dan kan je dat prima terug halen, maar het feit blijft wel dat dat dus net zo goed met een digitaal systeem kan gebeuren, dus je moet niet hierover offtopic door blijven zeiken.
Maar is daarom niet veiliger
*zucht*
nee maar girotel ook niet ;)

[/nutteloze discussie]

• Ook al Bezet
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-06 16:33
Cyber Killer schreef op 07 augustus 2004 @ 18:10:
Ga je mond spoelen :( ;)

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-08 17:57
Probleem is nog steeds niet opgelost, dus even een schopje.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:14
Dit topic gaat onderhand nergens meer over (of eigenlijk over allerlei dingen, maar geen ervan heeft iets met de topicstart te maken). Er is zoals aangegeven al veel vaker gepost over dit soort problemen, dus vergeet ook de search niet ;) - je zou trouwens (ook als je Windows draait) eens een kijkje kunnen nemen in het volgende NOS topic: Websites die niet onder niet-IE browsers werken...(deel 2) , daar is discussie over dit soort problemen sowieso ontopic :)

Dit draadje gaat nu dicht omdat dit veel vaker aan de orde is geweest, en de reacties totaal offtopic gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Wilke op 07-08-2004 23:26 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.