Toon posts:

Micropoint Flexnote CY27 driverprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb net met mn malle kop XP opnieuw geinstalleerd over de bestaande installatie. Ik heb daarbij de 2de partitie verwijderd. Laat dat nou net de partitie zijn waar al mn drivers opstaan omdat mn driver-cd beschadigd was.
Weet iemand welke hardware de Micropoint Flexnote CY27 bij zich draagt? Of op welke laptop deze Micropoint is gebaseerd? Of misschiens zelfs een driverpak heeft? Nu die (*@@#* failliet zijn kan ik ook geen support meer krijgen.

Specs:
M-Pentium P4 2,20GHZ
512MB Ram
Er zit Bluetooth en W-lan op, B-variant
En verder de standaard hardware die bij alle CY27's zit.

Ik hoop echt dat iemand me kan helpen om de laptop weer aan de praat te krijgen, want ik ben een thuiswerker - deels en ik ben ervan afhankelijk :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 23:30 ]

• vranqz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05-2021
Kan je dan nu niet terecht bij www.jewelnotebooks.nl ?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, jewelnotebooks heb ik al gekeken, maar ze bieden best-effort support aan. Ze hebben Micropoint overgenomen, maar hebben geen support op de website zelf. Op mn mailtje is terughoudend gereageerd omdat ik niet de echte eigenaar ben. (Dat is mn werk)

Verwijderd

Topicstarter
Okay,ik heb de oplossing gevonden voor dit probleem specifiek en voor dergelijke problemen met Micropoint laptops in de CY-reeks onder andere.
Ga naar www.compal.com en klik daar op support & services. Je kunt daar zipfiles downloaden voor de belangrijkste non-microsoft drivers.