Modem wordt heet.

Pagina: 1
Acties:
  • 330 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 11:18
Sinds kort gebruik ik de Thomson SpeedTouch 510 ADSL modem (actie van Xs4All). Werkt prima, maar de bovenkant wordt behoorlijk heet. Ik durf nu niet goed 24/7 te gaan.

Is het normaal dat hij heet wordt? (kan het nog wel gemakkelijk aanraken).

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Dit is normaal, heeft onze speedtouch ook. Je moet 'm dus niet volledig inbouwen in een geisoleerde omgeving (ik heb m zelf in de meterkast hangen).

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
honey schreef op 06 augustus 2004 @ 22:57:
Sinds kort gebruik ik de Thomson SpeedTouch 510 ADSL modem (actie van Xs4All). Werkt prima, maar de bovenkant wordt behoorlijk heet. Ik durf nu niet goed 24/7 te gaan.

Is het normaal dat hij heet wordt? (kan het nog wel gemakkelijk aanraken).
Hier staat een E-tech router/ADSL modem in de meterkast en die wordt ook warm/heet, evenals een Sweek switchje dat daar weer aan hangt.. 24/7 moet ie dus makkelijk kunnen denk ik! :)

Speedtouch 510 is nou niet zo'n modem die niemand heeft, dus als er malafide praktijken bij waren komen kijken, dan had je het vast wel gehoord.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 11:18
OK bedankt! :)

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Bij de Thomson van mij is na ongeveer anderhalf jaar de netwerk-poort brak geworden. Die stond 24/7 aan en werd ook behoorlijk warm. Daat het door de warmte kwam dusf ik niet met zekerheid te zeggen.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-04 10:33
Let inderdaad zeer goed op dat hij nog genoeg ventilatie heeft. De mijne stond op zolder op de vloerbedekking en die heeft het tijdige voor het eeuwige verwisseld. Door de vloerbedekking had ie van onderen geen ventilatie en op de zolder werd het ook erg heet. Helaas buiten de garantie dus mocht 'n nieuwe à 75 kopen.

www.energiepionier.nl Energiebesparing, duurzaamheid en domotica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Raar, mijn speedtouch wordt niet warm... M'n E-Tech werd wel heel heet, en de Sitecom die het 2 maanden heeft uitgehouden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mijn SpeedTouch is 'handwarm' (deze draait nu iets langer dan 70 dagen; uiteraard 24/7).

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Hij staat hier al een jaar aan en eigenlijk nog nooit een probleem gehad.

Handwarm is geen probleem voor electronica. Pas als je hem niet meer aan kan raken, dan weet je dat je een echt probleem hebt.

Uit milieu-oogpunt kan je hem natuurlijk beter uit zetten. :)

Senile! Senile Oekaki

Pagina: 1