Ik zit met het volgende probleem:
PC 1 is voorzien van het volgende systeem:
Windows 95
160 Mb RAM
500 MHz PIII
Veel oude DOS programma's en enkele "windows" programma's
PC 2 is voorzien van dit systeem:
Windows XP (mag gewijzigd worden in elk besturingssysteem)
AMD Athlon XP 2600+
224 Mb RAM
Het probleem:
Doordat van veel programma's van PC 1 de installatie diskette's niet meer aanwezig zijn vroeg ik me af of er een manier is om de gegevens van PC 1 te clonen naar PC 2. Inmiddels ben ik er achter dat dit gedaan kan worden met programma's als xxcopy en norton ghost. Het probleem is echter dat proc en moederbord niet overeenkomen met het originele systeem. Wat is nu de beste manier om de programma's van PC 1 op PC 2 te krijgen??? PC 2 mag geheel geformateerd worden indien nodig (mag zelfs gaan draaien op win95
)
PC 1 is voorzien van het volgende systeem:
Windows 95
160 Mb RAM
500 MHz PIII
Veel oude DOS programma's en enkele "windows" programma's
PC 2 is voorzien van dit systeem:
Windows XP (mag gewijzigd worden in elk besturingssysteem)
AMD Athlon XP 2600+
224 Mb RAM
Het probleem:
Doordat van veel programma's van PC 1 de installatie diskette's niet meer aanwezig zijn vroeg ik me af of er een manier is om de gegevens van PC 1 te clonen naar PC 2. Inmiddels ben ik er achter dat dit gedaan kan worden met programma's als xxcopy en norton ghost. Het probleem is echter dat proc en moederbord niet overeenkomen met het originele systeem. Wat is nu de beste manier om de programma's van PC 1 op PC 2 te krijgen??? PC 2 mag geheel geformateerd worden indien nodig (mag zelfs gaan draaien op win95
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 02:28 ]