Asus K8V SE Deluxe Northbridge koeling

Pagina: 1
Acties:

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:34

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Topicstarter
Ik heb heel weinig kunnen vinden met de search en in de overclock topics hierover maar heeft iemand al eens geprobeerd zijn heatsink die er standaard op dit mobo zit te vervangen door een active koeling ?

Zo ja ging dit makelijk heb namelijk niet echt zin om met NB te slopen :+

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• YoupY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
't Ding zit in ieder geval redelijk goed vast geplakt. Waarschijnlijk doordat het contact niet zo slecht is als bij een nf2 / 3 chipset. Dat blokje voldoet ook niet wanneer je lekker gaat oc-en. Wat extra koeling is dus wel gewenst. 't Ding werd bij mij enorm heet.

Als je de pinnetjes eruit haalt is het met een draaiende beweging wel eraf te krijgen ;)

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:08

DaWaN

'r you wicked ??

Of met een flosdraadje

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Topicstarter
YoupY schreef op 06 augustus 2004 @ 21:34:
't Ding zit in ieder geval redelijk goed vast geplakt. Waarschijnlijk doordat het contact niet zo slecht is als bij een nf2 / 3 chipset. Dat blokje voldoet ook niet wanneer je lekker gaat oc-en. Wat extra koeling is dus wel gewenst. 't Ding werd bij mij enorm heet.

Als je de pinnetjes eruit haalt is het met een draaiende beweging wel eraf te krijgen ;)
Hmmm misschien nog een vrragje dan ik heb een vrij grote CPU koeler namelijk de Zalman CNSP7000a-AlCu . Maar wil wel graag de Extreme Spirit North & South bridge cooler derop hebben of gaat dit niet passen ? En is een andere heatsink voldoende

Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/coolers/chipset/a1899/a1899a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/coolers/chipset/a1899/a1899b.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door ShadowBumble op 06-08-2004 21:41 ]

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Topicstarter
Mijn CPU koeler is te groot gelijk maar even wat aan gedaan :

code:
1
2
3
2 x     Thermaltake Active Memory Cooling Kit
1 x     Thermaltake BigWater Internal Liquid Cooling System
1 x     Thermaltake Extreme Spirit North & South bridge cooler

Zo dat moet het cooling probleem oplossen, Gaan we zodra de spulletjes binnen zijn weer lekker verder clocken :D

Verwijderd

nou ik heb een reserator ook op een k8v se dx mobootje en die NB passice heatsink word inderdaad bijzonder heet ,
nu kan ik dat mooi ff met een chipset koeler van koolance oplossen en een verloop stukkie :*)

of natuurlijk die kleine vga koeler die bij de zalman set zit er op sleutele
hehhehe

die watercooling rulez _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 00:57 ]

Pagina: 1