[headlines] afgelopen drie weken?

Pagina: 1
Acties:

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Net terug van vakantie, en dan wil ik eigenlijk alle frontpage nieuwsheadlines van de afgelopen drie weken even doorkijken. Gewoon om te zien of ik echt iets wereldschokkends gemist heb.

Momenteel krijg ik de headlines van vandaag, de laatste 14 van donderdag en de laatste twee van woensdag. Bij de frontpage layout-configuratie zie ik niet iets dat dat volgens mij aanpast, dus:

Is het mogelijk om op 1 bladzijde alle _headlines_ (dus niet de complete berichten) van de afgelopen drie weken te bekijken?

Zo ja, hoe?
Zo nee, mag ik dat dat indienen als feature-request?

• Thekk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-03 21:24
Je kan ze per week bekijken, door op de FP op het tabje 'nieuws' te drukken. Daar aangeland verschijnt dan een tabje met de naam 'nieuwslinks' (helemaal rechts), waar je kunt kiezen uit de headlines van de laatste 5 weken.

Edit: Of zit ik nu te bazelen en zijn dat alleen maar de submits die gedaan zijn tijdens die week?

[ Voor 34% gewijzigd door Thekk op 06-08-2004 21:07 ]

Ik heb geen zin om een sig te maken.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
De mogelijkheid om dat te doen bestaat nog niet in ieder geval. Wel kun je van iedere dag de headlines bekijken door via Nieuws te gaan kijken. Verder kun je met een abo wel meer nieuwsjes op de FP krijgen, doordat je dan je lay-out wat aan kan passen, maar zelfs dan is het maximum 75 items en geen 375 zoals jij wil ;) . Wat je ook kunt doen is gewoon door alle nieuwsjes heen gaan van de afgelopen weken, geeft een leuke tweakotineboost en je bent weer even bezig ;) .

Je mag het natuurlijk indienen als featurerequest, maar om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat het er komt. Er zullen te weinig mensen zijn die dit willen gebruiken en dus zal het de inspanning niet waard zijn. Overigens, wat mij wel leuk en handig lijkt, is het mogelijk maken om alle headlines van een week te bekijken. Als je daar dan vervolgens weer in kan scrollen, heb je toch nog ongeveer wat je hebben wil.

• Harm
  • Niet online
Thekk schreef op 06 augustus 2004 @ 21:06:
Je kan ze per week bekijken, door op de FP op het tabje 'nieuws' te drukken. Daar aangeland verschijnt dan een tabje met de naam 'nieuwslinks' (helemaal rechts), waar je kunt kiezen uit de headlines van de laatste 5 weken.
Nieuwslinks zijn niet de headlines die op de FP verschijnen. Nieuwslinks zijn linkjes die wij het niet waard vinden op als nieuwsbericht op de FP te komen, maar op zich nog wel interessant kunnen zijn.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Als abonnee kun je het aantal headlines verhogen naar maximaal 75. Verder kun je via de links "nieuws van vorige dag" door de geschiedenis bladeren, of de search gebruiken om binnen een bepaalde datumrange te zoeken naar de onderwerpen die je interesseren. Een lijst met 300 headlines lijkt me nou niet echt een feature die veel gebruikt zal worden, dus het zal waarschijnlijk ook niet zo'n prioriteit krijgen als je hem als featurerequest indient.

Professioneel Hyves-weigeraar

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Mja, OK, ik zit nu de nieuwsberichten te scannen via die 'vorige dag' link. Is te doen, kost wat tijd omdat je de complete berichten op het beeld krijgt.

Dat maximum van 75 nieuwsheadlines had ik in de configuratie gemist, maar inmiddels gevonden. Lijkt mij inderdaad niet zinnig om in het huidige configuratiemenu die 75 uit te breiden naar 350 of zo.

Jammer - maar begrijpelijk & terecht - dat jullie voor mij alleen dit niet gaan aanpassen. Volgende keer maar minder lang op vakantie, denk ik zo, dan heb ik dit probleem niet... ;)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Of gewoon een af en toe een internetcafe opzoeken ;).

• Harm
  • Niet online
Wouter Tinus schreef op 06 augustus 2004 @ 22:32:
Of gewoon een af en toe een internetcafe opzoeken ;).
WAP ;) .

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Uberlaptop met satellietconnectie d:)b.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

In een telefooncel modemgeluiden nadoen 8)7.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03 16:20

Remy

I usually get 100% accuracy

M_v_A schreef op 06 augustus 2004 @ 21:33:
Mja, OK, ik zit nu de nieuwsberichten te scannen via die 'vorige dag' link. Is te doen, kost wat tijd omdat je de complete berichten op het beeld krijgt.

Dat maximum van 75 nieuwsheadlines had ik in de configuratie gemist, maar inmiddels gevonden. Lijkt mij inderdaad niet zinnig om in het huidige configuratiemenu die 75 uit te breiden naar 350 of zo.

Jammer - maar begrijpelijk & terecht - dat jullie voor mij alleen dit niet gaan aanpassen. Volgende keer maar minder lang op vakantie, denk ik zo, dan heb ik dit probleem niet... ;)
Och, op deze manier het nieuws van de afgelopen tijd doorwandelen is in ieder geval makkelijker en sneller dan 20 ~ 30 kranten door te worstelen :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1