Ik heb hier een aantal games liggen,
Colin Mcrae 04 --> 4cd's
Splinter Cell Pandora's Box --> 4cd's
True Crime --> 4cd's
Ik wilde deze games nu graag backuppen naar omdat anders de cd's er te snel aan gaan. Dit probleem heb ik namelijk met een aantal games.
Maar omdat ik 4cd's nogal onhanding vind en ik toch een DVDbrander had dacht ik dat je die 4cd's ook wel op 1DVD kon branden.
Zogedacht, zogedaan.
Met Colin Mcrae 04 werkte dit perfect.
Cd1 naar hd gekopiert, en ook met cd2 etc
cd2 daar stond dan datacab02 op. --> dit was het enige.
Dus ik heb deze in dezelfde map gezet op mij HD en dat toen allemaal netjes gebrand op een DVD.
Daarna natuurlijk geprobeert of dit wilde werken, en het werkte perfect.
Ik kan de game met de DVD netjes installeren en daarna doet hij het.
Toen dacht ik doe ik dat ook even met True Crime.
Alleen hier had cd2 een mappen constructie
Op cd1 stond dit Map1/submap1 Map2/submap2
en op cd2 stond het zo Map1/submap1a Map2/Submap2a
Die submappen heb ik dus in de hoofdmap gezet zodat het als volgt uitzag
Map1/submap1 en submap1a. Maar toen ik dit wilde installeren stopt hij op ongeveer 25% en vraagt op cd2.
Dan Splintercell, deze had de zelfde opbouw als Colin McRae, op cd2 stond alleen datacab2. Dus heb ik dit ook allemaal in 1map gezet en op een DVD gebrand. Maar als ik Splintercell dus wil installeren, gaat dat prima tot op het laatste, dan vraagt hij opeens weer voor cd1. Het installatie programma weigert vervolgens om die dvd als cd1 te zien.
Nu mijn vraag, weten jullie wat ik kan doen, zodat ik de game met de kopie kan installeren, Ook wilde ik weten of het legaal is wat ik doe. Op ben ik op deze manier strafbaar bezig? Het gaat om een backup voor eigen gebruik
Colin Mcrae 04 --> 4cd's
Splinter Cell Pandora's Box --> 4cd's
True Crime --> 4cd's
Ik wilde deze games nu graag backuppen naar omdat anders de cd's er te snel aan gaan. Dit probleem heb ik namelijk met een aantal games.
Maar omdat ik 4cd's nogal onhanding vind en ik toch een DVDbrander had dacht ik dat je die 4cd's ook wel op 1DVD kon branden.
Zogedacht, zogedaan.
Met Colin Mcrae 04 werkte dit perfect.
Cd1 naar hd gekopiert, en ook met cd2 etc
cd2 daar stond dan datacab02 op. --> dit was het enige.
Dus ik heb deze in dezelfde map gezet op mij HD en dat toen allemaal netjes gebrand op een DVD.
Daarna natuurlijk geprobeert of dit wilde werken, en het werkte perfect.
Ik kan de game met de DVD netjes installeren en daarna doet hij het.
Toen dacht ik doe ik dat ook even met True Crime.
Alleen hier had cd2 een mappen constructie
Op cd1 stond dit Map1/submap1 Map2/submap2
en op cd2 stond het zo Map1/submap1a Map2/Submap2a
Die submappen heb ik dus in de hoofdmap gezet zodat het als volgt uitzag
Map1/submap1 en submap1a. Maar toen ik dit wilde installeren stopt hij op ongeveer 25% en vraagt op cd2.
Dan Splintercell, deze had de zelfde opbouw als Colin McRae, op cd2 stond alleen datacab2. Dus heb ik dit ook allemaal in 1map gezet en op een DVD gebrand. Maar als ik Splintercell dus wil installeren, gaat dat prima tot op het laatste, dan vraagt hij opeens weer voor cd1. Het installatie programma weigert vervolgens om die dvd als cd1 te zien.
Nu mijn vraag, weten jullie wat ik kan doen, zodat ik de game met de kopie kan installeren, Ook wilde ik weten of het legaal is wat ik doe. Op ben ik op deze manier strafbaar bezig? Het gaat om een backup voor eigen gebruik