[Malware] Seeker trojan infectie *

Pagina: 1
Acties:

• Thabone
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02-2021
Beste mensen,

Ik heb hier een virus die ik niet weg krijg en dat irriteert me mateloos aangezien ik er niet door kan gamen. De game cod crasht namelijk en ik ben er bijna van overtuigd dat het door het virus komt.

Ik heb spybot gedraait en eerst geupdate want die scant ook het register op vreemde dingen. Ik heb constant de virusscanner aan zoals je kan zien op de foto hieronder en die verwijderd de virus maar zonder goed resultaat. Ook geprobeerd via msconfig een rare command weg te halen maar ook zonder resultaat.

Wat er gebeurd is dat ik met kladblok een TXT wil openen maar hij het niet wil openen omdat er een virus inzit. Nou ja bekijk het plaatje hieronder even als je wil en misschien heb je een idee. Mijn grote probleem is dat ik over dit virus nergens wat kan vinden. PLZ help me. Dan heb ik nog een fijne lan :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mbrink/bahbahbah.JPG

Martijn

AMD Athlon 3200,Nvidia 7800GS AGP,1024mb 400mhz, WinXP

• abcor2003
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-10-2021
Ik heb hetzeflde probleem een tijdje geleden gehad... kon er ook nix van vinden...
ik d8 dat hij het wel verwijderde maar door een registerkey het er weer terug inzette. weet niet precies welke key dat was, maar kan ook zijn dat ik toen gewoon format c:\ heb gedaan

suc6!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

del c:\windows\system32\dllcache\notepad.exe
del c:\windows\system32\notepad.exe
del c:\windows\notepad.exe
del c:\windows\sysreg.reg

en van je windows cd de juite notepad.exe kopieren (expand notepad.ex_ notepad.exe).

[ Voor 17% gewijzigd door PipoDeClown op 06-08-2004 19:46 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Dit is adware...
Werk eerst Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten eens door, de genoemde progs krijgen deze oude meuk wel weg naar alle waarschijnlijkheid. :)

Titel wat aangepast.

• Thabone
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02-2021
PipoDeClown schreef op 06 augustus 2004 @ 19:45:
del c:\windows\system32\dllcache\notepad.exe
del c:\windows\system32\notepad.exe
del c:\windows\notepad.exe
del c:\windows\sysreg.reg

en van je windows cd de juite notepad.exe kopieren (expand notepad.ex_ notepad.exe).
Dit heb ik dus gedaan en mn virus is weg en de persoon die het na miuj krijgt weet nu wat ie moet doen.

Mensen bedankt en tot de volgende keer maar weer :*)

AMD Athlon 3200,Nvidia 7800GS AGP,1024mb 400mhz, WinXP