Aangezien het om een torrent site gaat is de url niet van toepassing 
Die super site doet dus al 2 dagen niks meer (The page cannot be displayed)
Als rechtgeaarde tweaker ga ik eerst op onderzoek uit en start VNC en vanaf mijn server en kijk daar of die site het doet. En ja geen probleem. Conclusie het ligt aan deze pc.
Na alle cookies en temp. internet files gedelete te hebben bleef het probleem.
Virus scan was prima (online scan via bitdefender en housecall)
Dan maar eens firefox geprobeerd zonder resultaat
Ad-Aware en spybot eens hun best laten doen zonder resultaat.
HiJackThis log was klein en schoon.
De hosts file was prima.
Verder heb ik in het register nog lopen zoeken naar ******** zonder resultaat
Dan maar even op GoT kijken
Maar de search timed out na 15 seconden
Dus nu de vraag. Heb ik iets over het hoofd gezien? of kan hier inderdaad wat aan de hand zijn?
Overigens in googlecashe is de site ook niet te zien. Wel is de franse directe link prima bereikbaar.
Nu gaat het me niet om 'die ene site' aangezien die franse link ook prima werk en er verder nog tientallen prima torrent sites zijn,maar ik kan het niet uitstaan dat 'iets' mij weerhoud om vrij te surfen.
Die super site doet dus al 2 dagen niks meer (The page cannot be displayed)
Als rechtgeaarde tweaker ga ik eerst op onderzoek uit en start VNC en vanaf mijn server en kijk daar of die site het doet. En ja geen probleem. Conclusie het ligt aan deze pc.
Na alle cookies en temp. internet files gedelete te hebben bleef het probleem.
Virus scan was prima (online scan via bitdefender en housecall)
Dan maar eens firefox geprobeerd zonder resultaat
Ad-Aware en spybot eens hun best laten doen zonder resultaat.
HiJackThis log was klein en schoon.
De hosts file was prima.
Verder heb ik in het register nog lopen zoeken naar ******** zonder resultaat
Dan maar even op GoT kijken
Maar de search timed out na 15 seconden
Dus nu de vraag. Heb ik iets over het hoofd gezien? of kan hier inderdaad wat aan de hand zijn?
Overigens in googlecashe is de site ook niet te zien. Wel is de franse directe link prima bereikbaar.
Nu gaat het me niet om 'die ene site' aangezien die franse link ook prima werk en er verder nog tientallen prima torrent sites zijn,maar ik kan het niet uitstaan dat 'iets' mij weerhoud om vrij te surfen.
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT