Toon posts:

voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik kan nou nergens goede informatie vinden over wat je nou minimaal nodig hebt aan voeding

en kan je dan ook makelijker overklokken

heb nu hetvolgende:
aopen kast met 350 watt als ik naar asus probe kijkt zit ik onder de gevraagde stroom impulsen bijvoorbeeld 12 volt is 11,512 volt bij de andere ook

systeem p4c800 delux
pentium 4 2.8ghz @ 3.36 ghz
plextor dvd , plextor dvd/rw
corsair 2 maal 512 mb twinx
geforce FX asus v9950 128mb
creative audigy2 platinum
pinnacle pc TV kaart

nou zit ik te denken om de corair hydrocool ex er bij te doen maar dat heeft weer stroom nodig vanuit de pc

misschien dat jullie het weten bij voorbaat bedankt 8)

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Welke voeding heb ik nodig? Deel 4
Anders zoek je even. (ow iets te bot mischien.) Maar met search kun je veel vinden op GOT.

Welkom overigens. :)

[ Voor 37% gewijzigd door -Skyhawk- op 06-08-2004 18:48 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
op zich zijn die aopen 350 watt voedingen prima. Voor die hardware die je opgeeft ook voldoende. Tuurlijk haal je met een voeding die 2 keer zo duur is betere resultaten op de limiet, maar of dat echt interessant is kan je alleen zelf (samen met je portemonne) bepalen.

Strava

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Ik denk dat we dit toch beter centraal kunnen houden, en Welke voeding heb ik nodig? Deel 5 is daar het centrale topic voor :)

Lees dat topic eens rustig door, dan zul je genoeg tips zien.
En inderdaad, die Aopen voeding is zeker geen slechte voeding. Lees de voltages ook in de bios eens af, en kijk of die veel anders zijn dan met asus-probe.

Ik verwacht dat die hydrocool geen echt probleem zal vormen, maar slechts de praktijk zal dit bewijzen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Twynn op 07-08-2004 10:11 ]

Dit topic is gesloten.