Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

nieuw project

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede modders.

Ik heb onlangs een andere kast gehaald, omdat mijn oude mini tower een beetje te klein aan het worden was.
Nu heb ik dus een chieftec bigtower. Gelijk ff een ander zijpaneel besteld met een window erin.
Das het enigste wat ik dus laat komen, de rest wil ik uiteraard allemaal zelf gaan doen. ;)
Maar daar gaat het me deze rit dus om, ik zoek een inspiratiebron, een thema zeg maar.
Heeft er hier iemand misschien een super vreed idee of een inspiratiebron bij de hand.
En ne ik wil absoluut niet een ander naapen, maar wil gewoon graag eens zien wat een ander allemaal heeft gedaan en wat ik daar eventueel mee zou kunnen gaan doen.
Want na apen in een casemod vindt ik persoonlijk zeer laag :(

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-11 10:29

Res-q

Redder in nood?

Kijk eens rond op de bekenderere casemodsites en hier op GoT, kun je inspiratie zat opdoen :) Een goede casemod is een combinatie van goede ideeën en een stukje eigen creativiteit :)

en zo is het voorspeld!

Verwijderd

Topicstarter
Res-q schreef op 06 augustus 2004 @ 18:02:
Kijk eens rond op de bekenderere casemodsites en hier op GoT, kun je inspiratie zat opdoen :) Een goede casemod is een combinatie van goede ideeën en een stukje eigen creativiteit :)
das iets wat zeker is, en ik ben al druk bezig met rondsnuffelen hier :P
Maar ik wil het helemaal uniek zien te krijgen, maja, ik ben nog maar een beginner.
Maar wie niet waagt wie niet wint zeg ik allemaal maar, en als we het verknallen, onderdelen zat in de winkel lijkt me :)

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-11 10:29

Res-q

Redder in nood?

Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 18:06:
[...]

das iets wat zeker is, en ik ben al druk bezig met rondsnuffelen hier :P
Maar ik wil het helemaal uniek zien te krijgen, maja, ik ben nog maar een beginner.
Maar wie niet waagt wie niet wint zeg ik allemaal maar, en als we het verknallen, onderdelen zat in de winkel lijkt me :)
Mja, als je origineel wilt zijn moet je niet kijken naar anderen, want dan laat je je daar onbewust toch door beïnvloeden. Als je rondkijkt op sites kun je denk ik genoeg iedeeën opdoen, waardoor je toch min of meer origineel kunt zijn door er een eigen interpretatie aan te geven :)

en zo is het voorspeld!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:07
Kijk eens bij Casejunkies
Of hier: [rml][ CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 8[/rml]

Of gebruik de search van Got.
Of anders met Google(handig voor plaatjes)

En als het fout is gegaan kun je je ervaringen posten in dit topic: [rml][ CM] De mislukkelingen - deel 3[/rml]

En misschien heb je hier ook wat aan: Frequently Asked Questions CME

[ Voor 14% gewijzigd door allard_070 op 06-08-2004 18:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_ dank u danku voor de snelle reacties.
Maar ik kijk gewoon graag naar hoe een ander het heeft gedaan.
Waarschijnlijk wordt je daar inderdaad wel door beinvloed, maar ik denk dat als je eenmaal een begin hebt, dat de rest dan vanzelf een beeld gaat vormen.
Het is allemaal nog erug nieuw voor mij, ben nog niet verder gekomen dan zelf een schakelpanneel maken, voor verlichting en koelers.
Maar ik vindt deze kast zo en zo al best mooi om te zien en de kast is oerstevig, dus ik wil hem netjes met niet al te veel poespas gaan modden.

Ofwel ik wil een functionele mod maken.

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-11 11:35

Jack

MHz Matters

kijk anders eens hier bij de casegallery van MetkuMod's of op de forums van Bit-tech.net

daar zijn iig veel cases te zien :)

succes!

[Specs]

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-11 21:16
Je kan er ook een GoT slotjes case van maken. 100% origineel en immer actueel ;)

Verwijderd

Topicstarter
Jack schreef op 06 augustus 2004 @ 20:53:
kijk anders eens hier bij de casegallery van MetkuMod's of op de forums van Bit-tech.net

daar zijn iig veel cases te zien :)

succes!
idd daar staat wel een berg genot voor mijn ogen :*)
Ben ondertussen al wel op het nageapte idee te komen , om al de bakabeling in ieder geval te voorzien van een krimpkousje, stukken netter al 8)
Zodra ik alles een beetje op orde heb, zal ik eens gaan beginnen met een foto shoot, om te kijken wat het is geworden uiteindelijk, en wat het was.
Maja een standaard bigtower van chieff met een neon lampie(30W maar) lijkt me niet zo intressant om te zien.
Maar wordt allemaal drukjes aan gewerkt, en vooral veel kijken hoe mensen dingen gemaakt hebben, want van het maken heb ik dus nog niet veel pap gegeten.

• GleNnoS_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-11 21:05
Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 21:21:
[...]

idd daar staat wel een berg genot voor mijn ogen :*)
Ben ondertussen al wel op het nageapte idee te komen , om al de bakabeling in ieder geval te voorzien van een krimpkousje, stukken netter al 8)
Zodra ik alles een beetje op orde heb, zal ik eens gaan beginnen met een foto shoot, om te kijken wat het is geworden uiteindelijk, en wat het was.
Maja een standaard bigtower van chieff met een neon lampie(30W maar) lijkt me niet zo intressant om te zien.
Maar wordt allemaal drukjes aan gewerkt, en vooral veel kijken hoe mensen dingen gemaakt hebben, want van het maken heb ik dus nog niet veel pap gegeten.
Voor idee'en moet je gewoon wat rond kijken ja.. Maare als je hier pix wilt gaan poste begint het op een CiP te lijken, daar moet je toestemming voor hebben.. Tis maar ff dat je het weet anders gaat ie dicht..

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:43

Santford

FP PowerMod
Mss ook handig als je een "wat meer zeggende" topic titel had gemaakt :/

Verwijderd

Topicstarter
Nls87 schreef op 06 augustus 2004 @ 22:58:
Mss ook handig als je een "wat meer zeggende" topic titel had gemaakt :/
Euh?????????
Ik geloof toch echt dat dit een nieuw project is 8)
Ik wilde alleen maar wat meer info en/of suggesties horen van mijn mede case modders.
Dus mensen sorry als de topic niet voor boekdelen spreekt _/-\o_
Pagina: 1