Ik gebruik Mplayer als helper applicatiein Mozilla 1.7 voor o.a. Windows Media File's. Nu heb ik het probleem dat als ik .wma files afspeel mplayer netjes de zaak afhandeld, maar op de achtergrond. Ik kan dus de file niet stoppen, of pauseren of wat dan ook. Ik heb bij helper aplications opgeven als mime type: application/octet-stream, extension: .wma, open with: gmplayer. Ik heb speciaal voor gmplayer gekozen omdat ik dan verwachtte de mplayer console te zien te krijgen waarmee ik kan pauzeren etc. De enige manier om het afspelen te stoppen is een kill op de pid uit te voeren. Vreemd is ook dat mplayer draait en niet gmplayer. Ik heb later ook nog de mplayer plug-in geïnstalleerd om te zien of dat iets hielp, maar ook dat bood geen soelaas. Iemand hier ervaring mee?
probeer eerst gmplayer eens te starten.
Doe dit op de volgende manier(en)
open een console en typ gmplayer
start > programma uitvoeren > typ gmplayer
Nu weet je in iedergeval of gmplayer wel zichtbaar word zonder dat die iets afspeelt.
Het heeft mij gewoon een paar dagen geduurt om gmplayer werkend te krijgen
maar het is gelukt.
Ik hoop dat je er iets aan heb.
Doe dit op de volgende manier(en)
open een console en typ gmplayer
start > programma uitvoeren > typ gmplayer
Nu weet je in iedergeval of gmplayer wel zichtbaar word zonder dat die iets afspeelt.
Het heeft mij gewoon een paar dagen geduurt om gmplayer werkend te krijgen
Ik hoop dat je er iets aan heb.
[ Voor 7% gewijzigd door markg85 op 06-08-2004 23:22 ]
Gmplayer werkt gewoon normaal dat is het probleem niet. Alleen als ik hem als helper application binnen Mozilla wil gebruiken draait ie zonder gui, zodat ik hem niet kan bedienen.
edit:
Even ter verduidelijking op eerste post, als ik Mozilla gmplayer aan laat roepen, verschijnt onder top mplayer en niet de opgegeven gmplayer.
Even ter verduidelijking op eerste post, als ik Mozilla gmplayer aan laat roepen, verschijnt onder top mplayer en niet de opgegeven gmplayer.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 00:17 ]