Hallo.
Ik roep in ASP enkele Perl scriptjes aan. De Perl scripts FTP-en vervolgens HTML en pdf bestanden en afbeeldingen naar een andere server.
De HTML en PDF bestanden komen goed over, maar bij afbeeldingen gaat het mis. Er wordt bij de afbeeldingen wel altijd een bestand aangemaakt op de server, maar het lijkt wel of deze corrupted is. Als ik de afbeeldingen aanroep/bekijk in een browser dan zien ze er raar uit of er wordt geen afbeelding getoond.
Het lijkt mij of het geheel willekeurig gebeurd.
Hieronder de perl code die ik gebruik
ftpopen en ftpsluit om de connectie tot stand te brengen en ftpput om een bestad over te zetten. Ik roep deze aan vanuit een asp pagina.
Ik geef de locaties van de bestanden mee aan ftpput.
Weten jullie waar dit aan kan liggen?
Met vriendelijke groet en bij voorbaat dank.
Dennis
Ik roep in ASP enkele Perl scriptjes aan. De Perl scripts FTP-en vervolgens HTML en pdf bestanden en afbeeldingen naar een andere server.
De HTML en PDF bestanden komen goed over, maar bij afbeeldingen gaat het mis. Er wordt bij de afbeeldingen wel altijd een bestand aangemaakt op de server, maar het lijkt wel of deze corrupted is. Als ik de afbeeldingen aanroep/bekijk in een browser dan zien ze er raar uit of er wordt geen afbeelding getoond.
Het lijkt mij of het geheel willekeurig gebeurd.
Hieronder de perl code die ik gebruik
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
| #
# FTPOpen() Opent een FTP connectie met op de gegeven server, met naam en wachtwoord
#
sub FTPOpen
{
my( $host, $naam, $wachtwoord) = @_;
my( $connectie);
if( !defined( $main::connectie)) {
if( ($connectie = Net::FTP->new( $host, Timeout=>240)) && $connectie->login( $naam, $wachtwoord)) {
$main::connectie = $connectie;
return 1;
}
}
return 0;
}
#
# FTPPUT() Zet het bestand over op de server.
#
sub FTPPut
{
my( $lokaal, $opServer) = @_;
if( defined( $main::connectie)) {
if( defined( $main::connectie->put( $lokaal, $opServer))) {
return 1;
}
}
return 0;
}
#
# FTPSluit Sluit een FTP connectie af als de geopend is
#
sub FTPSluit
{
if( defined( $main::connectie)) {
$main::connectie->quit;
undef $main::connectie;
}
} |
ftpopen en ftpsluit om de connectie tot stand te brengen en ftpput om een bestad over te zetten. Ik roep deze aan vanuit een asp pagina.
Ik geef de locaties van de bestanden mee aan ftpput.
Weten jullie waar dit aan kan liggen?
Met vriendelijke groet en bij voorbaat dank.
Dennis