[WinXP MCE] Andere mappen dan MyVideo en MyMusic instellen

Pagina: 1
Acties:

• Vocte
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-07-2021
Sinds een paar uur ben ik de trotse bezitter van een barebone systeempje dat ik als HTPC wil gaan gebruiken. Vandaar dat ik Windows XP Media Center Edition 2004 erop heb gezet, maar wat is nu het geval? Alle video en audio bestanden moet in Mijn Documenten in de mappen MyVideo en MyMusic gestopt worden. Zeer onhandig, omdat dit op de systempartitie is en ik aparte partities voor zowel audio als video wil gebruiken.

Nu is mijn vraag: weet iemand op GoT of het mogelijk is ook andere mappen in te stellen. De settings in Media Center zijn nogal beperkt.

Verwijderd

Je zou de My Documents folder kunnen verplaatsen. Klik rechts op my documents, properties, move.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 20:21 . Reden: typo ]

• Vocte
Dat is inderdaad een oplossing, maar MyMusic als naam voor een directory vind ik eerlijk gezegd geen porum. Is er geen methode om zelf een map in te stellen?

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:23
Je kan dit geloof ik via TweakXP doen in gewone windows versies, maar of dit ook bij de mediacentre editie werkt weet ik niet,

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:26
Kun je in het register frotten? Ik los dit soort probleempjes altijd om door gewoon in het register naar de locatie van de map te zoeken en dan in iets wat me aanstaat te veranderen. Misschien werkt het?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Vocte
Met TweakXP is het inderdaad mogelijk om de mappen een andere locatie te geven. en dit zal hoogstwaarschijnlijk iets in het register zijn. Bedankt voor de tips :).

Toch is Windows Media Center op meer punten niet ideaal, maar dit is al een stap in de goede richting ;)
Pagina: 1