oordopjes voor Ipod

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views sinds 30-01-2008

• DriesA
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-02 22:28
Hey,

Ik sta op het punt om de nieuwe Ipod te bestellen (40Gb). Alleen vind ik de keuze van oordopjes nogal tegenvallen. Ofwel kan je kiezen voor dopjes die je in je oor moet stoppen ('in-ear’ oordopjes) ofwel moet je een stereokoptelefoon nemen. Geen van beiden vind ik handig.

Wel vind ik de oordopjes die bij de Archos Jukebox Studio 20 horen ideaal. Een kennis van mij heeft deze. Die zitten over je oor (zoals bij een hoorapparaat). Zijn er nog andere bedrijven die zulke oordopjes hebben? Welke? Welke prijs? Welke ervaring?

Die van Archos zou ik apart kunnen bestellen, maar dan betaal ik enorm veel verzendkosten...

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Je bedoelt dus met clip, zonder beugel? Philips heeft die, maar ik weet niet hoe goed ze zijn.

Zoef

• DriesA
Inderdaad, met clip, zonder beugel.

Ik zal op internet eens rondneuzen of die van philips goed zijn. Als iemand weet in welke winkelketen zulke oordopjes verkrijgbaar zijn, zou me dat ook kunnen helpen.

Iemand ervaring met deze oordopjes van Philips? Iemand ook prijzen ervan?
VaporFlight
SkylonFlight

[ Voor 46% gewijzigd door DriesA op 06-08-2004 17:39 . Reden: oordopjes van philips gevonden ]

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

Verwijderd

De mooiste zijn van Shure en zitten IN je gehoorgang. Je hoort dus geen omgevingsgeluid meer (en je omgeving hoort jou niet). Geluidskwaliteit is niet alleen goed, maar high-end. Ook Etymotics Research maakt ze.

• ibr
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-11-2021

ibr

Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 21:57:
De mooiste zijn van Shure en zitten IN je gehoorgang. Je hoort dus geen omgevingsgeluid meer (en je omgeving hoort jou niet). Geluidskwaliteit is niet alleen goed, maar high-end. Ook Etymotics Research maakt ze.
Maar dat is ook wel gevaarlijk als je b.v. aan het fietsen bent... Komt dalijk een vr8wagen achter je aanrijden... en je hoort het dan niet :o
Ik moet er niet aan denken...
Goed denken voor je iets koopt!

Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:55
Sony MDR-EX71SL

Super oordopjes!

[ Voor 3% gewijzigd door ChiMan op 06-08-2004 22:04 ]

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:42
Over dit onderwerp loopt in GT al een topic:
Wat zijn goede oordopjes? Deel 2

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
heren hij WIL geen oordopjes; hij wil 'clamps'. Onder andere panasonic maakt die. Loop eens een Mediamarkt binnen, die hebben ze meestal wel.

Verwijderd

Dries_Aendekerk schreef op 06 augustus 2004 @ 16:34:
Hey,

Ik sta op het punt om de nieuwe Ipod te bestellen (40Gb). Alleen vind ik de keuze van oordopjes nogal tegenvallen. Ofwel kan je kiezen voor dopjes die je in je oor moet stoppen ('in-ear’ oordopjes) ofwel moet je een stereokoptelefoon nemen. Geen van beiden vind ik handig.

Wel vind ik de oordopjes die bij de Archos Jukebox Studio 20 horen ideaal. Een kennis van mij heeft deze. Die zitten over je oor (zoals bij een hoorapparaat). Zijn er nog andere bedrijven die zulke oordopjes hebben? Welke? Welke prijs? Welke ervaring?

Die van Archos zou ik apart kunnen bestellen, maar dan betaal ik enorm veel verzendkosten...
Als je nou goed had gekeken zag je dat ze van koss zijn die uh hang aan je hoor dopjes en je kunt ze hier bestellen http://shop.informatique....p.xgi?M=ART&G=002&TEST=Ja

edit: Ik heb ook ff beter gelezen nu, ik zie dat je al begreep dat het om koss ging, maar anyways je weet nu waar je ze voor maar 29 euri kunt bestellen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 22:47 ]

• DriesA
HunterPro schreef op 06 augustus 2004 @ 22:35:
heren hij WIL geen oordopjes; hij wil 'clamps'. Onder andere panasonic maakt die. Loop eens een Mediamarkt binnen, die hebben ze meestal wel.
Aha, "clamps"! Die dingen hebben dus een eigen naam. :) Bedankt voor de tip, ik zal zeker Mediamarkt eens binnenlopen. Als hier een moderator langsloopt, mag die het topic veranderen in "clamps voor Ipod". :)

@Didaaf: bedankt voor de verwijzing naar de online-shop van Informatique, 29€ + 5€ verzendingskosten is redelijk (geldt dit trouwens ook voor België of alleen NL?).

[ Voor 10% gewijzigd door DriesA op 07-08-2004 12:59 ]

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:57
Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 21:57:
met jouw kan ik praten, maar aangezien ts geen in-ear principe wil gebruiken kan ik ook niks aanraden

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

ChiMan schreef op 06 augustus 2004 @ 22:04:
Sony MDR-EX71SL

Super oordopjes!
Leuk voor een stevige bass, maar de MDR-E888 zijn beter. Dat is dan ook, na vele jaren, nogsteeds het topmodel van Sony. Als je erg betaalbaar klaar wilt zijn, zijn de MX400's van Sennheiser leuk. Als ze kapot gaan koop je voor 12 euro weer nieuwe. De MDR-E888 zijn een stuk duurder (6 jaar geleden 169 gulden).

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

ik heb de Sony MDR-ED31LP en ze werken goed.
alleen vallen ze uit me oor. hoe moet ik dit oplossen?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:43

JvS

Ik heb hem zelf ook

waarom gebruik je daar een oud topic voor? Het is EN offtopic en oud...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.