Hallo,
ik zit met het volgende:
2 maanden geleden werd mijn verbinding ineens instabiel. continu verloor ik de verbinding terwijl de lampjes op de modem geen verandering toonde.
inmiddels heb ik een monteur thuis gehad, de de verbinding nagekeken heeft
(op moment dat die man kwam had ik natuurlijk redelijk verbinding
)
verder heb ik verschillende keren gehoord van de helpdesk dat er meerdere meldingen uit mijn omgeving waren met dit probleem dus dat ze naar een wijkcentrum gingen kijken.
Ondertussen komt vanmiddag (2 maanden na eerst klacht) een monteur de modem omwisselen.
De configuratie die ik thuis heb staan heeft jaren stabiel gedraait tijdens mijn studentenperiode (afgelopen 3 jaar) en ook 4 maanden op de huidige locatie:
configuratie
Thuisnetwerk:
PC1 met 2 netwerkkaarten (verschillende) en draait sygate om het internet te verdelen.
Zoals ik al eerder zei werkt dit perfect.
Verder heb ik een workstation die dus in het netwerk hangt.
en geen speciale dingen.
Op pc 1 draait windows 2000 advanced server en dat ook is rete stabiel.
Dus in dit geval moet het probleem echt bij chello liggen
(meerdere mensen hebben zelfde probleem)
Wat ik eigenlijk wilde vragen is of er iemand nog tips voor me heeft die hier misschien ervaring mee heeft
Opzeggen is helaas geen makkelijke optie want anders had ik het allang gedaan.
Het huis waar de verbinding ligt huur ik van iemand en dat is maar tot februari dus opzeggen en nieuw abo aanschaffen wordt een lastige kwestie
ik zit met het volgende:
2 maanden geleden werd mijn verbinding ineens instabiel. continu verloor ik de verbinding terwijl de lampjes op de modem geen verandering toonde.
inmiddels heb ik een monteur thuis gehad, de de verbinding nagekeken heeft
(op moment dat die man kwam had ik natuurlijk redelijk verbinding
verder heb ik verschillende keren gehoord van de helpdesk dat er meerdere meldingen uit mijn omgeving waren met dit probleem dus dat ze naar een wijkcentrum gingen kijken.
Ondertussen komt vanmiddag (2 maanden na eerst klacht) een monteur de modem omwisselen.
De configuratie die ik thuis heb staan heeft jaren stabiel gedraait tijdens mijn studentenperiode (afgelopen 3 jaar) en ook 4 maanden op de huidige locatie:
configuratie
Thuisnetwerk:
PC1 met 2 netwerkkaarten (verschillende) en draait sygate om het internet te verdelen.
Zoals ik al eerder zei werkt dit perfect.
Verder heb ik een workstation die dus in het netwerk hangt.
en geen speciale dingen.
Op pc 1 draait windows 2000 advanced server en dat ook is rete stabiel.
Dus in dit geval moet het probleem echt bij chello liggen
(meerdere mensen hebben zelfde probleem)
Wat ik eigenlijk wilde vragen is of er iemand nog tips voor me heeft die hier misschien ervaring mee heeft
Opzeggen is helaas geen makkelijke optie want anders had ik het allang gedaan.
Het huis waar de verbinding ligt huur ik van iemand en dat is maar tot februari dus opzeggen en nieuw abo aanschaffen wordt een lastige kwestie