Toon posts:

[DPC] een paar vraagjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal ik heb nu eindelijk ook de DPC client geinstalleerd alleen heb
ik nog een peer vraagjes :

1: Ik heb een email ingevuld, en een dag gewacht alleen wil ik
het adres wijzigen, moet ik dan weer een
dag wachten om in de stats te komen?

2: Hoe stel je een nickname in bij de DPC
client? want ik heb een adres waar mijn username niet in staat, maar ik wil toch als die username dan team 10313 joinen.

Alvast bedankt,
greetz futuristik

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
1) jep als je onder een ander emailadress wilt gaan grazen dan moet je weer een dag wachten......als je op je vorige emailadress (die je 1 dag gebruikte ofzo) al blokjes hebt gegraasd dan kan je die retieren naar je nieuwe emailadress zodat die blokjes weer op jouw (nieuwe) naam komen te staan

2) http://stats.distributed.net/pedit.php3
hiet kan je je username etc. wijzigen......let er wel ff op bij "country code" Netherlands wordt ingevuld.

hopelijk is het duidelijk zo....zoneit vraag maar.

veel graasplezier }:O

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 december 2000 18:23 schreef MarcyDarcy het volgende:
1) jep als je onder een ander emailadress wilt gaan grazen dan moet je weer een dag wachten......als je op je vorige emailadress (die je 1 dag gebruikte ofzo) al blokjes hebt gegraasd dan kan je die retieren naar je nieuwe emailadress zodat die blokjes weer op jouw (nieuwe) naam komen te staan

2) http://stats.distributed.net/pedit.php3
hiet kan je je username etc. wijzigen......let er wel ff op bij "country code" Netherlands wordt ingevuld.

hopelijk is het duidelijk zo....zoneit vraag maar.

veel graasplezier }:O
Heel erg bedankt en ik zal zeker lekker doorgrazen }:O }:O
En een vraagje nog, je kunt dan toch die blokjes overzetten naar de nieuwe email meteen en dan heb je toch een account in een keer
zonder nog een keer een dag te wachten, of heb ik het mis? :?

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:46
Je moet ff w8n tot er weer een statsrun is geweest (meestal rond 2:00 uur 's n8s). Dus die blokkies zie je er niet meteen bij.