Toon posts:

Project planning/overzicht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik moet een programma zien te vinden waarmee je duidelijk te zien krijgt welke collega waar mee bezig is en dat per dag.
Ik heb al met Exchange 2003 gekeken naar GroupSchedule, maar daar kun je alleen meeting aan toevoegen.
Ik denk dat ik zoiets zoek als het programma Teamplanner, maar dat is er niet meer. Althans het wordt volgens mij niet meer onderhouden.
Ook heb ik naar MS Project gekeken, maar dat is meer op een project zef gericht. Misschien heb ik niet goed gekeken naar het programma, maar dan hoor ik dat graag.

Ik neem aan dat ik niet de enige ben die een programma nodig heeft dat dus een duidelijk overzicht geeft van wie waar mee bezig is. Graag hoor ik welk programma jullie gebruiken voor project planning.

Ohja...ik heb al gezocht hier op de forum door te zoeken op project planning, maar tot nu toe niet gevonden wat ik zoek. Uiteraard kan ik iets over het hoofd gezien hebben en hoor het dan graag.

Bedankt!

• dexter07051982
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-07 22:38
Wij gebruiken hier Superoffice CRM 5.
Tevens zijn wij hier dealer van dus ik kan je niet echt een objectief antwoord geven. Maar dat werkt naar mijn idee perfect.

Eventueel is het mogelijk dit pakket via internet te koppelen. (maar dat hebben we zelf nog niet gedaan)

Verder bevat dit pakket nog veel meer onderdelen.

voor meer informatie kun je kijken op http://www.superoffice.nl

[ Voor 16% gewijzigd door Spider.007 op 06-08-2004 16:18 . Reden: Reclame toch maar even weggehaald ]

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:55
Toevallig gebruiken we op mij werk 2 van de eerder genoemde programma's

Superoffice en Project.

Project wordt gebruikt projecten over de werknemers te verdelen, we spreken van bijv over projecten van 10 dagen. Deze worden dan aan een werknemer toegekend.

Superoffice wordt gebruikt om de agenda's van personen in bij te houden, maar dit is vergelijkbaar met de outlook agenda's

Ik mis in je post een beetje nuance, je geeft aan te willen zien wat elke collega per dag doet, wil je dit zien als een agenda, of op project basis?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:04

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

MS Project kan dat idd. Je kan aan elke taak resources koppelen, in de vorm van personen, maar ook hulpmiddelen. Zo zie je precies wie waar mee bezig is.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• dexter07051982
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-07 22:38
In Supperoffice kun je een activiteit of aantekening aan een klant koppelen. Deze kan je dan opvragen via de agenda (komt die ook te staan) maar ook via de klant. Dus als een klant een keer een vraag heeft over iets wat is gedaan, maar geen van jullie weet meer precies wanneer. Kun je deze bij de Relatiegegevens van die klant toch nog snel terugvinden.

Daarnaas kan in supperoffice een kleur worden gegeven aan een bepaald type activiteit. (ook nog niet gezien in outlook)

Verwijderd

Topicstarter
:o Thx...ik ga straks eens ff naar de website en wat meer info over het product bekijken ;)
Pagina: 1