Toon posts:

Vreemd probleem ATI drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik update de drivers van m'n All in Wonder 9800, na de oude te hebben geoninstalleerd. Het leek goed te gaan.

Alles werkt goed en de nieuwe driver loopt veel beter en lijkt dus te zijn geinstalleerd. Maar bij het opstarten meldt Windows (XP) steeds dat er nieuwe hardware is gevonden. Ik cancel dan iedere keer en gek genoeg loopt het als een trein. Het ATI control panel kan ik in en ik kan daar instellingen veranderen. In de device manager staan echter de gele vraagtekens bij de hardware, alsof de drivers niet zijn geinstalleerd.

Zeer vreemd allemaal. De drivers lijken te zijn geinstalleerd, maar Windows lijkt het niet te beseffen.

Iemand een idee wat er aan de hand is en hoe het kan worden opgelost?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 14:35 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Bij wat voor apparaat staat er een geel vraagteken? Kan het zijn dat je tv tuner niet geheel goed geconfigureerd is? Als je blijft cancellen, dan zal je pc iedere keer bij het booten deze melding blijven geven. Kan je hem dan niet beter een keertje z'n gang laten gaan en hem zelf laten zoeken naar drivers?

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• LoEnaTiQ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-02 23:23

LoEnaTiQ

Who? What? Where?

Heb je toevallig ook deze WDM Capture Driver version 6.14.10.6240 drivers geinstalleerd speciaal voor je All-in-wonder functie "is required for capture support on ALL-IN-WONDER and VIVO products. "

Heb zoiets namelijk ook gehad met mijn eerste generatie Radeon Vivo 64DDR

[ Voor 4% gewijzigd door LoEnaTiQ op 06-08-2004 14:48 ]

| My SpiderWeb |

Verwijderd

Topicstarter
Veel dank voor de antwoorden. Ze brachten me op het goede spoor. Ik was inderdaad vergeten de speciale AiW drivers voor Multimedia Center e.d. te installeren. Het is ook zo lang geleden sinds ik voor het laatst de drivers installeerde...

De "gewone" ATI display drivers waren wel geinstalleerd en ook als zodanig zichtbaar in de device manager. Geen geel ? daarbij dus. Had ik over het hoofd gezien.

Omdat ik de MMC toch nooit gebruik - ik kocht deze kaart omdat ik een goeie deal kon krijgen, maar was nooit van plan m ook echt voor TV te gaan gebruiken - en het me te moede werd toen ik op de ATI-site zag dat ik meer dan 50 Mb aan drivers moest downloaden, heb ik de rest van de functies maar "disabled" in de device mamager.

Het probleem is dus opgelost. Geen "found new hardware" meer bij het opstarten.

Ik heb nog wel een vraag: de drie verschillende MMC drivers die op de ATI site staan, zitten daar de "gewone" catalist drivers in?

Nogmaals bedankt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 20:13 ]

• LoEnaTiQ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-02 23:23

LoEnaTiQ

Who? What? Where?

Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 18:59:
Veel dank voor de antwoorden. Ze brachten me op het goede spoor. Ik was inderdaad vergeten de speciale AiW drivers voor Multimedia Center e.d. te installeren. Het is ook zo lang geleden sinds ik voor het laatst de drivers installeerde...

De "gewone" ATI display drivers waren wel geinstalleerd en ook als zodanig zichtbaar in de device manager. Geen geel ? daarbij dus. Had ik over het hoofd gezien.

Omdat ik de MMC toch nooit gebruik - ik kocht deze kaart omdat ik een goeie deal kon krijgen, maar was nooit van plan m ook echt voor TV te gaan gebruiken - en het me te moede werd toen ik op de ATI-site zag dat ik meer dan 50 Mb aan drivers moest downloaden, heb ik de rest van de functies maar "disabled" in de device mamager.

Het probleem is dus opgelost. Geen "found new hardware" meer bij het opstarten.

Ik heb nog wel een vraag: de drie verschillende MMC drivers die op de ATI site staan, zitten daar de "gewone" catalist drivers in?

Nogmaals bedankt.
Voor zover ik weet hebben ze dat niet inbegrepen ... (but correct me if I'm wrong) ... want ik heb ze nog nooit gedownload :P

| My SpiderWeb |

Verwijderd

ik stel voor om eens te kijken op www.viaarena.com en daar die hyperion 5.41 all in one driver voor je agp en bus van je moederboard weg te halen en te installeren :)
Pagina: 1