Toon posts:

Gamer pc

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik wil graag een compleet nieuwe pc kopen, dus met alles erop en eraan. Flatscreen, kast, videokaart etc.
Ik ben bereid er ong 2000 euro aan uit te geven. Ik wil hem gaan gebruiken om mijn onlinespellen er mooier/vloeiender op te spelen. Ik heb een ADSL verbinding dus dat werkt allemaal goed.

Kan iemand mij tips geven over welke hardware ik het beste kan kopen binnen de 2000 euro?

Alvast bedankt :)

Verwijderd

Als ik jou was zou ik nog eens bij de best buy guide van tweakers gaan kijken Daar hebben een redelijke game systeem staan voor 2000,-

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Precies, neem even een kijkje in de best buy guide. Om de twee maanden komt er een gids op de frontpage uit waarin koop-advies wordt gegeven. Dit is dus de best buy guide. :)

Mocht je er met de best buy guide niet uitkomen, kan je nog even dit stuk doornemen. Er zijn vele andere gidsen en reviews op het internet die je helpen om een keuze te maken. Anandtech heeft bijvoorbeeld deze en er zijn tevens veel videokaart-roundups te vinden.

Om je even een duwtje in de goede richting te geven; een stevige videokaart en een leuke CPU (Athlon64?) zijn geen slechte keuzes. ;)

Dit topic is gesloten.