Toon posts:

probleem medion

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Medion ms-6701 werkt naar behoren, als hij gestart is.
Daar is ook het probleem, als de stroom van de pc af is geweest start hij niet verder dan de geheugentest. met wat gedoe kan ik dan in de bios komen, deze afsluiten waarna de pc weer normaal start.
De pc blijft normaal werken en herstarten zolang er stroom op blijft staan, maar zodra die eraf gaat begint het weer van voren af aan.

Wat kan dit zijn?? ik denk zelf aan het moederbord en de voeding, maar het lijkt me dat er meer mensen zouden zijn met hetzelfde probleem.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hangt het ding aan een geaard stopcontact?
en zo vaak zal de stroom toch niet van het ding afgaan?

Verwijderd

Het kan zijn dat je batterij leeg is. Bij het opstarten is de instellingen kwijt. Wanneer je naar de BIOS gaat detecteert ie z'n hardware weer en boot normaal. Al gekeken?

• elinsen
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-03 16:33

elinsen

Fear me......

Ik denk ook dat de batterij op je moederbord vrijwel leeg is. Het gaat hier om een knoopcel die ergens op je moederbord zichtbaar is.

Het kan ook dat het betreffende moederbord een condensator heeft, maar bij mijn weten worden die tegenwoordig niet meer gebruikt. Mocht dit het geval zijn dan heb je pech en zal dit zo blijven. Maar enfin, hoe vaak gaat de stroom er nu af he.

E.P.M. Linsen

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Ik mis specs, dit staat in het verkeerde subforum en de titel is nou ook niet conform de richtlijnen...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.