Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hoi, ik heb pas geleden een mp3-speler(met harde schijf) gekocht. maar ik wil hem aansluiten op een stereo voor een feestje volgende zondag. maar dat werkt niet. ik heb wel de benodigde kabels enzo voor zover ik weet. ik denk dat het iets te maken heeft met instellingen op de speler. ik weet hoe ik ze moet veranderen, alleen niet waarin.

kan iemand mij helpen??

ps. mijn mp3-speler is van het merk Xiron, en heeft 128 mb geheugen.

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
gewoon een jack plug naar tulp en de tulp stekkertjes in je versterker duwen bijv op de tuner poort.. en dan moet ie afspelen.

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

Verwijderd

Topicstarter
geprobeerd, werkt niet

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Druk die jack plug eens in de uitgang waar je de koptelefoon ook in doet. Zet het volume op maximaal, tulp in de line-in van je stereo en spelen maar. Als je dan niets hoort dan hoor je ook niets als je er een koptelefoon in doet :P of er is wat met de stereo aan de hand.
Kijk voor de zekerheid eens of je wel echt de line-in hebt, of je de stereo nog op een ander kanaal moet zetten en sla beide handleidingen er eens op na.

PS HardDisk speler met 128 MB opslag :? Of ik heb zitten slapen, of er zit een flash chipje in... ;)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-09 21:55

Brothar

meester

ik zou anders de (tulp-)ingang voor een cassettedeck pakken ...

[ Voor 6% gewijzigd door Brothar op 06-08-2004 13:55 ]

eagle

Verwijderd

Topicstarter
bedankt hij werkt nu, trouwens dat van die harddisk weet ik ook niet zeker, maar het is in ieder geval 128 mb wat het ook voor opslag is.

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
nou, ik heb nog nooit een hdd mp3 speler gezien die minder dan 1 gb aan opslag had, dus ga er maar van uit dat je een flash mp3 speler hebt :)

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11 17:25
Zit geen harddisk in, dit is zeker die 128mb mp3 speler van de blokker die in de aanbieding was. Dat is een usb flashplayer.
En je moet de speler prima op je stereo kunnen aansluiten hoor, gewoon aansluiten op een line-in van je stereo. Waarschijnlijk heb je nog wel een verloopstekker nodig van 3,5mm jack plug naar tulpstekkers.
Bijv zoiets
Pagina: 1