Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Sms reclame

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even zitten kijken op internet, maar ik ben nu bezig met m`n bedrijf om een gratis sms dienst op te starten. Maar helaas kunnen we geen adverteerders vinden voor in de sms dienst.

Hebben jullie ideeën???

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 13:37 ]

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

lijkt me meer op spam dit..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Topicstarter
m0nk schreef op 06 augustus 2004 @ 13:04:
lijkt me meer op spam dit..
Hoezo dat?

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:10
Misschien wel spam maar toch maar ff gebookmarked.

Het lijkt op spam omdat een echt bedrijf het wat meer profi aan zou pakken dat het e vragen op een forum.

En als je echt geintresseerd bent hoe een 17 jarige puber jouw met je probleem kan helpen dan zou ik maar eens naar een professioneel advertentiebedrijf gaan, dioe helpen jouw tegen betaling verder.

[ Voor 76% gewijzigd door Dekaasboer op 06-08-2004 13:08 ]

http://axrotterdam.blogspot.nl

Verwijderd

Topicstarter
Dekaasboer schreef op 06 augustus 2004 @ 13:06:
Misschien wel spam maar toch maar ff gebookmarked.

Het lijkt op spam omdat een echt bedrijf het wat meer profi aan zou pakken dat het e vragen op een forum.

En als je echt geintresseerd bent hoe een 17 jarige puber jouw met je probleem kan helpen dan zou ik maar eens naar een professioneel advertentiebedrijf gaan, dioe helpen jouw tegen betaling verder.
Wij zijn geinteresseerd in meningen van de jongeren want die moeten er ook gebruik van maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 13:39 ]

Verwijderd

jongeren zullen echt wel gebruik maken van een gratis sms dienst maar dit is inderdaad meer spam met je adres ed erbij...

en typen heeft hier niks mee te maken :s

edit: na de pagina te hebben gezien is dit zeker spam je kunt niet eens altijd gratis smsen maar een paar uur ofzo en je begint meteen met bestel je ringtones niet echt info inwinnen naar mijn weten

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 13:24 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 13:21:
[...]

Leer eers maar is normaal typen "dioe". Wij zijn geinteresseerd in meningen van de jongeren want die moeten er ook gebruik van maken.
Wat is er hier nou mis aan? :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 13:37:
[...]

Wat is er hier nou mis aan? :Y)
Ik heb inmiddels de URL al weggehaald

• L.N.
  • Laatst online: 23:08
Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 13:38:
[...]

Ik heb inmiddels de URL al weggehaald
Haal de URL dan ook ff uit je sig... Die is toch bijna hetzelfde als de geposte url (de url die je hebt weggehaald)?

Verwijderd

Topicstarter
LuukNouwen schreef op 06 augustus 2004 @ 13:41:
[...]

Haal de URL dan ook ff uit je sig... Die is toch bijna hetzelfde als de geposte url (de url die je hebt weggehaald)?
Meerdere mensen hebben in hun signature de URL staan. Dus waarom zou ik dat niet mogen doen????

• L.N.
  • Laatst online: 23:08
Omdat ik het nog steeds op spam vind lijken....

De lezers zullen je topictitel, je de topicstart en je sig wel aan elkaar koppelen hoor. En dan komen ze wel uit op de url die jij hebt weggehaald.....

Bovendien vraag je hoe je reclame kunt maken voor je site en dan zet je de URL van de site in je sig. (ook al wil je reclame maken voor een onderdeel van de site).

Bovendien zijn er meerdere topic die gaan over hoe men reclame kan maken voor site en die zijn ook van toepassing op jou sms-reclame. Meerdere zijn er al van gesloten omdat ze puur bedoeld waren om reclame te trekken en niet met een probleem kwamen.

Als je echt reclame wil maken, ga dan naar een reclamebureau. Die hebben niet alleen de kennis om de reclame te verspreiden, maar ook de kennis om een pakkende slogan en advertentie (in welke vorm dan ook) te maken....

De einige gratis vorm van reclame is mond-op-mond-reclame... En dat is ook gelijk de enige vorm van reclame die je niet zelf in de hand hebt. Zorg gewoon voor een goed product en dan komt de mond-op-mond-rclame vanzelf.

Wil je toch ook ergens anders adverteren, ga dan naar een reclamebureau en laat hun een ad ontwerpen en plaats die op een plaats (andere site, tijdschrift, etc) waar jouw doelgroep er mee in aanraking komt.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik vind dit ook behoorlijk te ver gaan. Topics met info over het promoten van sites zijn al genoeg te vinden op GoT.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.