Toon posts:

PC werkt niet meer (u kunt nu de computer afsluiten)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum, dus ik zal me ff voorstellen.
Ik ben Koen, 16 jaar, woon in Haaksbergen.

Ok, genoeg voorgesteld ;) want ik heb een vraag.
Ik heb hier een AMD k6-2'tje staan met Win98 erop en daarom gaat het.
(500 MHz 3DNOW processor, 155 MB RAM, 20 Gb HDD)

Een vriend van mij heeft er gisteren een "nieuwe" videokaart ingezet (GeForce 2 MX 200 32 MB PCI), en de bijbehorende 61.77 drivers geïnstalleerd.

Nu wou ik de computer opstarten; het opstartproces verliep normaal, maar toen het opstarten voltooid was kreeg ik in plaats van het bureaublad de mededeling "U kunt nu de computer uitzetten." 8)7
...Waarna ik dus niks anders kon doen dan de computer uitzetten c.q. opnieuw opstarten :r .
Wat wel lukte is de computer in Veilige Modus opstarten...

Ik snap er niks van, ligt het aan de drivers, of aan de nieuwe videokaart?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Probeer eerst eens andere drivers.

Money for nothin' and your chicks for free

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:51
Oudere drivers kan je op www.guru3d.com vinden

http://axrotterdam.blogspot.nl

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Deinstalleer in veilige modus de nieuwe videodrivers eens (en gooi de videokaart uit Apparaatbeheer) en kijk of het probleem dan opgelost is ?

En nieuwere drivers hebben voor een kaartje als de GF2MX vaak zoiezo niet echt voordelen, dus probeer idd wat oudere (uit de 40 serie (4x.xx) ofzo)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
limoentje schreef op 06 augustus 2004 @ 12:45:
Deinstalleer in veilige modus de nieuwe videodrivers eens (en gooi de videokaart uit Apparaatbeheer) en kijk of het probleem dan opgelost is ?

En nieuwere drivers hebben voor een kaartje als de GF2MX vaak zoiezo niet echt voordelen, dus probeer idd wat oudere (uit de 40 serie (4x.xx) ofzo)
Ok bedankt allemaal voor de antwoorden, ik zal het eens proberen! :)