[XP] hangt na inloggen

Pagina: 1
Acties:

• b-ram|IA
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07-2005
Hallo,

Sindskort heb ik het volgende probleem, wanneer ik opstart gaat alles goed behalve het laden van explorer. Na het inloggen laad hij nog wel de juiste achtergrond maar daarna gebeurt niets meer... het zelfde gebeurt in veiligemodus en debugmodus.
Ik heb al gezocht op het forum maarhet hielp niets.

Ikkande Task manager wel opstarten, maar als ik dan explorer.exe op wil starten gebeurt er niets.
Windows Xp 'hangt' tijdens opstarten
dit is volgens mij hetzelfde probleem als ik heb, maar de oplossing werkt niet voor mij, want bij mij draait geen service "sysu" iemand een oplossing voor mijn probleem!?

tnx

B-ram

Verwijderd

Curieus geval inderdaad.
Onlangs nog een laptop na moeten kijken die hetzelfde fenomeen tentoon spreidde. Windows startte gewoon normaal totdat deze de explorer.exe moest starten. Hij deed dit eenvoudigweg niet 8)7.
Handmatig oproepen hielp inderdaad niet en ook de explorer.exe overschrijven met een andere maakte niets uit.
Uitendelijk maar dmv een knoppix-live cd'tje een virusscan eroverheen gegooit. Dit met als resultaat een enorme waslijst aan troep. Na alles verwijdert te hebben startte de windows-partitie in het geheel niet meer :(. Toen dus maar alles gebackupt en geformat.
Ik denk niet dat je aan dit relaas wat hebt maar je weet maar nooit...
succes in ieder geval!

• b-ram|IA
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07-2005
hmm...nee hier heb ik niet zoveel aan nee ;)

er moet toch wel een oplossing zijn?! heeft nietmand verder suggesties?

B-ram

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2024

Coolhva

Dr. Zero Trust

handmatig systeemherstel..

ik denk dat er iets met je register aan de hand is.

Ook chkdsk vanuit de recoveryconsole kan helpen.

de procedure van handmatig systeemherstel staat op de mskb site.