Hoe kom ik aan WP 8

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik ben voor een bevriend bedrijf op zoek naar WP 8 nederlands. Zij hebben wel de licenties, maar hun diskette is kapot (jaja, goede oude tijd). Corell wil niet echt helpen, en ze zeggen dat ze die versie zelf ook niet meer hebben :?

Hoe kan ik aan WP8 komen. Desnoods 1 kopen, omdat de licentie dan voldoende is om iedereen om te laten werken.

Let op: Ik zoek geen illegale links of iets dergelijks. Ik wil een legale oplossing hebben. misschien de naam van een bedrijf of persoon die het kan leveren.

EDIT

Ze hebben wel een Engelse versie kunnen bemachtigen. Als er een manier is om er een Nederlandse schil + Spellingscheck te krijgen is het ook goed.

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 06-08-2004 09:44 ]

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:10

mvds

Totally awesome!

Waarom perse versie 8? Is het niet mogelijk om via Corel een updateversie te kopen? Aangezien jullie al een licentie hebben moet het mogelijk zijn om korting te krijgen.

En verder kan je gewoon via de bekende p2p proggies een versie downloaden, aangezien jullie een licentie hebben, zal het niet zo'n probleem zijn. Gewoon een image downloaden, die weer naar floppy zetten, en dan installaren.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Had je Marktplaats en consorten al eens afgezocht?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Probeer het eens bij http://www.interdata.nl Misschien dat zij nog een oude versie ergens op een plank hebben liggen. En met een beetje mazzel doet Corel niet zo moeilijk als er evt iets besteld wordt door een reseller :)

Edit: hoeft niet eens interdata te zijn (da's nl de eerste hit die ik bij google zag), maar iedere Corel reseller voldoet ;)

[ Voor 23% gewijzigd door The Eagle op 06-08-2004 09:47 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
www.interdata.nl heeft helaas niets. Marktplaats ook niet, behalve degene die hier boven staat, en die wil alleen alles samen verkopen.

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 10:00

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Erhm is het niet legaal in jouw situatie om wp8 ergens te downloaden.
Bij software is het namelijk zo dat je voor het gebruik betaald en niet voor het bezit, omdat je software niet bezit maar een licentie op het gebruik ervan.
Dat is ook de reden dat je software niet mag aanpassen en hardware wel (volt mods, OC, case mods enzo)

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

• heorot770
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-03-2005
Als jij een kopie op CD kan krijgen is er toch niks mis mee met jou licentie.

Geldt exact hetzelfde als Microsoft
Zolang jij een geldige licentie hebt en een kopie op CD (of Diskette)
is er geen vuiltje aan de lucht.

Gowron is 100% AMD

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

nhimf schreef op 06 augustus 2004 @ 10:07:
Erhm is het niet legaal in jouw situatie om wp8 ergens te downloaden.
Bij software is het namelijk zo dat je voor het gebruik betaald en niet voor het bezit, omdat je software niet bezit maar een licentie op het gebruik ervan.
Dat is ook de reden dat je software niet mag aanpassen en hardware wel (volt mods, OC, case mods enzo)
Lijkt me idd ook dat als je een "digitale backup" van internet zou downloaden en je de originele registratie keys hebt en gebruikt, er niks mis mee is :)
Voor de zekerheid misschien even Corel raadplegen ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Natuurlijk is daar niks mis mee, als je een licentie hebt is het branden van een gedownloade CD hetzelfde als een CD-R backup maken van je originele CD.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

bij "de slegte" (aftandse 2e hands boekentoko) hebben ze de meeste versies van de (corel) word perfect suites nog wel. in retail, dus met serial en 1337 handleiding :)
voor een prikkie natuurlijk.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

* AtleX gaat op zoek in de database "oude software"...

Zoals ik hier lees is het legaal als ik 'm een image geef van de software aangezien hij een licentie heeft.

Ik heb 'm niet meer :(.
Erkens schreef op 06 augustus 2004 @ 10:35:
[...]

mja, opzich weet je dat niet zeker, ik kan ook een dergelijk topic openen zonder die licenties te hebben ;)
We hoeven niet altijd het slechtste te denken van iemand :)

[ Voor 61% gewijzigd door AtleX op 06-08-2004 10:36 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

AtleX schreef op 06 augustus 2004 @ 10:34:
* AtleX gaat op zoek in de database "oude software"...

Zoals ik hier lees is het legaal als ik 'm een image geef van de software aangezien hij een licentie heeft.
mja, opzich weet je dat niet zeker, ik kan ook een dergelijk topic openen zonder die licenties te hebben ;)

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
Erkens schreef op 06 augustus 2004 @ 10:35:
[...]

dan nog kan de aanbieder weinig gedaan worden: hij handelt in goed vertrouwen (dat TS wel degelik een licentie heeft)
En het is TS die in de problemen kan komen door die software zonder licentie te gebruiken.

ik heb zelf versie 7 liggen, maar daar heb je niks aan natuurlijk

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

The_Stickie schreef op 06 augustus 2004 @ 10:39:
[...]

dan nog kan de aanbieder weinig gedaan worden: hij handelt in goed vertrouwen (dat TS wel degelik een licentie heeft)
En het is TS die in de problemen kan komen door die software zonder licentie te gebruiken.
tuurlijk kan de aanbieder daar wat aan doen, die is daar immers de verspreider van de software ;)
nu wil ik daar geen discussie van maken want dat is totaal offtopic, ik maakte enkel even die opmerking ;)

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:38

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik heb die cd liggen: een Slime Cd-rom WP8 NL suite vanuit de tijd dat de universiteit nog WP stimuleerde ... Ik gebruik hem niet meer, en als je mij verzekerd dat jullie licentie in orde is dan mag je wat mij betreft me mailen voor een copie van de install disk.

• MMMMMM
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-10-2025
ik heb de complete versie geloof ik thuis liggen, ook mij mag je contacten voor een kopie. m_excelsior apenstaart hetemail . kom (<===maar dan normaal)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik neem aan dat de TopicStarter er verder wel uit zal komen. Ik wil dit topic niet uit laten lopen op het grote ruil-maar-raak topic. :) De topicstarter zal inmiddels wel een goed idee hebben van de locaties waar hij WP8 kan verkrijgen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.