Toon posts:

[Outlook] Mail komt onder de verkeerde account terecht *

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb een account bij outlook and mijn zoon ook
Probleem is als ik mijn outlook start komen emails voor hem
bij mij terecht en omgekeerd???
Zelfs als ik een email naar hem stuur om zo maar te zeggen
komt die in MIJN inbox...
Wat is hieraan te doen?
We hebben ieder een laptop en dus ieder zijn identiteit op
afzonderlijke computers, ik snap hier niks van...
Help! 8)7
Ook moet ik altijd mijn wachtwoord intippen als ik outlook
open , en ik heb wachtwoord onthouden aangevinkt..??..
Suzy :?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je kan het oplossen met berichtregels :)
Dat ie het wachtwoord vergeet heb ik ook gehad, gewoon stug volhouden, en dat ding aan blijven vinken, dan onthoud ie het op een gegeven moment wel... :)

[ Voor 66% gewijzigd door CH4OS op 06-08-2004 01:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_ Dank u, nog een vraagje 8)7 Wat moet ik dan in die berichtregels zetten? En op bijde laptops of één? Stomme vraag misschien maar ik ken er niet veel van, :?
Suzy _/-\o_

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 01:57:
_/-\o_ Dank u, nog een vraagje 8)7 Wat moet ik dan in die berichtregels zetten? En op bijde laptops of één? Stomme vraag misschien maar ik ken er niet veel van, :?
Suzy _/-\o_
Uhh... Uit uw verhaal maak ik op dat u 1 laptop hebt, en dan hebt u er nu ineens 2...

Maar maakt niet uit, u kan tegen Outlook 'zeggen', dat hij het origineel moet laten staan, en na een X aantal dagen weg mag gooien. Dat geeft u genoeg de tijd, om de mail op beide laptops te krijgen...

En om uw mail af te scheiden van die van uw zoon, zal u regels moeten gebruiken op beide laptops, anders worden ze natuurlijk niet gescheiden, of je moet zeggen dat u laptop A gebruik voor uw mail, en uw zoon laptop B voor zijn mail... ;)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Maakt de zoon gebruik van een alias e-mailadres? Dat dus uiteindelijk terechtkomt in dezelfde mailbox als het adres van de vader? Als dat namelijk het geval is, dan is het denk ik beter om een extra mailbox aan te vragen en die aan de zoon te geven :) . Dan is het mailverkeer namelijk helemaal gescheiden en dat is wel zo makkelijk voor beiden.

[edit]
Het kan dan zelfs zonder berichtregels opgelost worden :) .

[ Voor 10% gewijzigd door Harm op 06-08-2004 02:12 . Reden: BTW ]

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik zei in mijn eerste bericht we hebben ieder een laptop.
Mijn zoon heeft een eigen emailadress bij skynet, en ik ook.
Toch komen zijn emails ook terecht op mijn laptop in mijn Inbox en de mijne ook bij hem...
Hoe vraag ik een extra mailbox aan? :?
_/-\o_
Suzy

Verwijderd

Topicstarter
:*) Heb het gevonden :*)
Bedankt iedereen O-)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Welkom op GoT :Y)

Ik pas de topictitel iets aan, alleen "Outlook" zegt wat weinig en een goede titel zorgt er voor dat mensen eerder geneigd zijn langs te komen als ze een antwoord zouden kunnen weten, en nu het is opgelost is het zo makkelijker terug te vinden voor mensen met dezelfde vraag :)
Via Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif topicreport is het altijd mogelijk om ons een seintje te geven om te vragen bijvoorbeeld de titel aan te passen.

Zodat anderen die dit later via de zoekfunctie tegen komen ook geholpen zijn: hoe is het nu precies opgelost? Door toch een tweede losse adres aan te maken?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
:) Door die berichtregel in te stellen, op zijn zowel als op mijn laptop, probleem opgelost :*)
Pagina: 1