Mijn vader vandaag tijdens het uitzetten van mijn PC hem handmatig uitgezet (4sec aanknop induwen). Hij is een win98 bak gewent die binnen 2 sec afsluit, alleen deze PC doet er om één of andere reden 2 min over.
Je raad het al m'n PC start nu niet meer op
.
Hij begint wel met het bootten van XP, maar geeft na een tijdje een BSOD. Alleen doordat 'De computer automatsch opnieuw opstarten' aanstaat zie ik alleen een blauwe flits en reboot hij daarna meteen. Veilige modus is hetzelfde verhaal.
Ik heb totaal geen zin om de windows opnieuw te installeren. Dat gaat me namelijk zeker een dag kostten met alle software die erop moet.
Ik vroeg me dus af of ik, met behulp van een andere computer, 'De computer automatisch opnieuw opstarten' kan uitschakelen zodat ik de BSOD kan uitlezen. Staat dat niet gewoon ergens als een 0/1 op de HDD oid?
Specs:
P3-600
Asus P2B-S
4x128MB PC133
GF2MX
4GB (windows)
8GB (zooi)
13,5GB (zooi)
verder standaard geluid/NIC rommel
Je raad het al m'n PC start nu niet meer op
Hij begint wel met het bootten van XP, maar geeft na een tijdje een BSOD. Alleen doordat 'De computer automatsch opnieuw opstarten' aanstaat zie ik alleen een blauwe flits en reboot hij daarna meteen. Veilige modus is hetzelfde verhaal.
Ik heb totaal geen zin om de windows opnieuw te installeren. Dat gaat me namelijk zeker een dag kostten met alle software die erop moet.
Ik vroeg me dus af of ik, met behulp van een andere computer, 'De computer automatisch opnieuw opstarten' kan uitschakelen zodat ik de BSOD kan uitlezen. Staat dat niet gewoon ergens als een 0/1 op de HDD oid?
Specs:
P3-600
Asus P2B-S
4x128MB PC133
GF2MX
4GB (windows)
8GB (zooi)
13,5GB (zooi)
verder standaard geluid/NIC rommel
[ Voor 3% gewijzigd door iets op 06-08-2004 01:57 ]
tvw